خبرگزاری کار ایران

رییس شورای عالی استان‌ها:

سازمان بازرسی نمی‌تواند در مصوبات شورا دخالت کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۹۷

در مصوبه‌های شورا مشخص است که چه کسانی چه وظایفی را برعهده دارند/ براساس گزارشات دریافتی متاسفانه ۸ نفر جان خود را از دست دادند وچندین نفر مجروح بر جای گذاشته است.

ایلنا: رییس شورای عالی استان‌ها گفت: سازمان بازرسی کل کشور بنابر قوانین کشوری نمی‌تواند بر مصوبات شورا‌ها نظارت مستقیم داشته باشد و آنچه شورا‌ها تصویب می‌کنند بایداجرا شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در شصت و دومین جلسه شورای عالی استان‌ها در رابطه با نقش سیاست‌های ملی گرایانه در مقابله با ظلم و ستم گفت: پس از سال‌ها شاهد پیروزی فلسطین در مقابل رژیم اشغالگر هستیم و این راه‌‌ همان راهی است که انقلاب ما از آن دنبال روی کرد و به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه جاسوسی نیروهای آمریکا در حوزه خاورمیانه پایانی ندارد افزود: دومین پهباد جاسوسی آمریکا در تور سپاه پاسداران به دام افتاد و این جواب محکمی به آمریکا بود.

رئیس شورای عالی استان‌ها ضمن اشاره به زلزله دیشب خراسان جنوبی افزود: براساس گزارشات دریافتی متاسفانه ۸ نفر جان خود را از دست دادند وچندین نفر مجروح بر جای گذاشته است.

چمران ادامه داد: اگر این زلزله با توجه به ناپایداری ساختمان‌های مسکونی در شهر‌ها رخ دهد شاهد فجایع تاریخی خواهیم بود متاسفانه کشور ما روی گسل‌های متعددی وجود دارد ولی ما در زمینه مقاوم سازی نتوانسته‌ایم به خوبی عمل کنیم.

وی ضمن اشاره به روز دانشجو و گرامی داشت اقدامات ظلم ستیزی دانشجویان خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر دشمن در پی کمرنگ نشان دادن استکبار ستیزی دانشجویان ایرانی بود که با هوشیاری دانشجویان نافرجام ماند.

عضو شورای شهر تهران ضمن تقدیر از همکاری سازمان بازرسی کل کشور با شورا‌ها تصریح کرد: ما از همکاری بیشتر دو طرفه استقبال می‌کنیم و امیدواریم مسیر را جدی‌تر ادامه دهیم.

وی ادامه داد: نظارت برشورا‌ها آغاز شده است و طی بررسی نتایج به دست آمده به دست آوردهای خوبی دست پیدا کرده‌ایم و در این مسیر باید از تجارب سازمان بازرسی کمک بگیریم تا بتوانیم برنامه مدونی را در زمینه شوراهای استانی و شهری تدوین کنیم.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه سازمان بازرسی کل کشور بنابر قوانین کشوری نمی‌تواند بر مصوبات شورا‌ها نظارت مستقیم داشته باشد خاطرنشان کرد: آنچه شورا‌ها تصویب می‌کنند بایداجرا شود و در مصوبه‌های شورا مشخص است که چه کسانی چه وظایفی را برعهده دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز