کد خبر: 2019 A

ایلنا: تاکنون پژوهشگران محلات ۲۲ گانه شهرداری منطقه ۲۰ توانسته‌اند ۲۵۰۰ نفر از افراد اثر گذار محلی را شامل ۱۰۰۰ نفر مخاطبان ویژه، ۸۵۰نفر گروه فعالان اجرایی و۶۵۰ نفر گروه تصمیم سازان و ایده پردازان را شناسایی کنند.

ایلنا: به منظور بررسی مسائل و آسیب‌های اجتماعی در سطح محلات، ۲۵۰۰ نفر از افراد اثر گذار محلی توسط پژوهشگران محلات ۲۲ گانه شهرداری منطقه ۲۰ شناسائی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ فریبا جعفرپور مدیر واحد مطالعات امور اجتماعی شهرداری منطقه ۲۰ با اشاره به اینکه تهیه نیم رخ یا شناسامه محلات توسط پژوهشگران محلات انجام شده است، افزود: تاکنون پژوهشگران محلات ۲۲ گانه شهرداری منطقه ۲۰ توانسته‌اند ۲۵۰۰ نفر از افراد اثر گذار محلی را شامل ۱۰۰۰ نفر مخاطبان ویژه، ۸۵۰نفر گروه فعالان اجرایی و۶۵۰ نفر گروه تصمیم سازان و ایده پردازان را شناسایی کنند.

وی مخاطبان ویژه را اعضای شورایاری، هیات امنای محلات، کارگروهان تخصصی در سرای محلات، اساتید دانشگاه و پژوهشگران علوم اجتماعی و انسانی عنوان کرد و تصریح کرد: گروه فعالان اجرایی شامل اعضای خانه‌های ۱۳ گانه در سرای محلات، جوانان فعال در مساجد، پایگاه‌های بسیج و کانون‌های محلات و سازمان‌های مردم نهاد هیات‌های مذهبی هستند.

جعفرپور در ادامه افزود: گروه تصمیم سازان و ایده پردازان شامل خانواده‌های شهدا، روحانیون و امامان جماعت مساجد محلات، کسبه قدیمی، مدیران صندوق‌های قرض الحسنه در مساجد و حسینیه‌ها، هنرمندان و ورزشکاران و جانبازان هستند.

مدیر واحد مطالعات امور اجتماعی منطقه ۲۰ در پایان اظهار داشت: نیم رخ یا شناسنامه محلات شناسایی افراد و تشکل‌های اثرگذار محلی، آسیب‌ها و مشکلات محلات و شناسایی اماکن آموزشی، مذهبی، تاریخی، ‌بهداشتی، ورزشی و... است که با پیمایش می‌دانی و مصاحبه‌های چهره به چهره توسط پژوهشگران محلات انجام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر