خبرگزاری کار ایران

۲۰ آبان در مصلی تهران؛

سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌ها برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۵۸

۴۷ شرکت دانش بنیان از مجموعه پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد کشور و بخش‌های مرتبط با مدیریت شهری و روستائی هفت وزارتخانه و سازمان دولتی مرتبط نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

ایلنا:‌ سومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های کشور طی روزهای ۲۰ تا ۲۳ آبان ماه با حضور شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته، شرکت‌های بخش خصوصی، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی، شرکت‌های دانش بنیان و دهیاری‌های منتخب با حمایت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در مصلی امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه بیش از ۳۰۰ شهرداری و سازمان وابسته آخرین اقدامات، عملکرد، دستاورد‌ها، ابتکارات و نوآوری‌های خود را معرفی و۱۸۰ شرکت و موسسه بخش خصوصی تولیدکننده محصولات و ارائه دهنده خدمات حوزه مدیریت شهری نیز آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود را ارائه می‌نمایند.

همچنین ۴۷ شرکت دانش بنیان از مجموعه پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد کشور و بخش‌های مرتبط با مدیریت شهری و روستائی هفت وزارتخانه و سازمان دولتی مرتبط نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

دراین نمایشگاه ۵۰ دهیاری و شرکت تعاونی دهیاری منتخب کشور به نمایندگی از دهیاری‌های سراسر کشور نیز شرکت کرده‌اند.

گفتنی است، خدمات شهری، عمران شهری، حمل و نقل شهری، مدیریت پسماند، محیط زیست، زیباسازی، فضای سبز و مبلمان شهری، شهرداری الکترونیک، آموزش و پژوهش‌های شهری و ماشین آلات و تجهیزات از جمله محورهای اصلی برپایی این نمایشگاه است.

آشنائی بیشتر شهروندان با فعالیتهای متنوع شهرداری‌ها، انتقال تجربیات شهرداری‌ها به یکدیگر، آگاهی شرکت‌ها و موسسه‌ها از نظرات شهرداری‌ها نسبت به محصولات و خدمات ارائه شده توسط بخش خصوصی و اطلاع‌رسانی در خصوص پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری شهرداری‌ها از جمله اهداف برپائی این نمایشگاه است.

این نمایشگاه طی روزهای ۲۰ تا ۲۳ آبان ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ برپا است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز