خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران در گفت و گو با ایلنا:‌

مسئولان دولتی بدور از تنگ نظری‌ها در كنار ما به مردم خدمت كنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۳

باید تنگ نظری ها را کنار بگذاریم چراکه وقتی شهرداری تهران با درآمد و منابع شهری نه دولتی، صدها کیلومتر بزرگراه، تونل و مترو می سازد، قطعا دوستان دولتی دیگر نیز می‌توانند وارد این عرصه شوند.

ایلنا:‌ معاون حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران در واكنش به اظهار نظر مسئولان دولتی در انتقاد به ساخت بزرگراه صدر و هزینه آن، گفت:‌ اگر شهرداری تهران بزرگراه می سازد در كنار آن به توسعه حمل و نقل عمومی و مترو نیز توجه دارد این دوستان نیز اگر به دنبال خدمتند، پا به عرصه بگذارند.

سید جعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه عرصه برای خدمت کردن در کشور ما محدود نیست و نباید فکر کنیم اگر مدیریت شهری کار مثبتی انجام داد عرصه برای خدمت دیگران فراهم نیست، تصریح کرد: به نظر من هر کسی که دلش برای این مملکت بسوزد و روحیه خدمتگذاری به مردم را داشته باشد می تواند عشق خود را به میهن عملیاتی کند.

وی با بیان اینکه زمینه برای کار کردن در کشور بی نهایت فراهم است، تاکید کرد: باید تنگ نظری ها را کنار بگذاریم چراکه وقتی شهرداری تهران با درآمد و منابع داخل شهری نه دولتی، صدها کیلومتر بزرگراه، تونل، مترو می سازد قطعا دوستان دیگر نیز می‌توانند وارد این عرصه شوند.

وی با بیان اینکه هیچ كدام از فعالیت شهرداری تهران سایه بر کار سایر دوستان نینداخته است، خاطرنشان کرد: برخی ها تصور می کنند اگر کاری ما انجام دهیم، دیگر فعالیتی برای آنها باقی نمی ماند این بیانگر ضعف مدیریتی است اگر شهرداری تهران بزرگراه صدر و نیایش، امام علی(ع)،آزادگان و غیره را در دستور کار دارد در کنار آن به توسعه حمل و نقل عمومی، ساخت ایستگاه BRT نیز توجه دارد در واقع نگاه ما نگاه یک بعدی نیست.

معاون شهردار گفت: برخی افراد فضای تحلیل ذهنی آنها فقط به یک فعالیت محدود می شود به نظر من در شهرداری تهران این وسعت نظر و دید باز در طیف وسیعی وجود دارد و براساس آن کار انجام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز