خبرگزاری کار ایران

دبیرکل خانه کارگر با سفیر نروژ دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۱۶

چکیده:«عصر امروز علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر و پی‌تر کمپرود سفیر نروژ در تهران بایکدیگر دیدار کردند/ در این دیدار سفیر نروژ با وضعیت کنونی تشککیلات خانه کارگر و جامعه کارگری ایران آشنا شد/ وی همچنین خواستار گسترش روابط میان نهادهای صنفی کارگری دو کشور شد».

عصر امروز علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر و پی‌تر کمپرود سفیر نروژ در تهران بایکدیگر دیدار کردند.
به گزارش خبرنگار در این دیدار کوتاه، محجوب با توضیح پیشینه سابقه پیدایش تشکیلات خانه کارگر در سالهای قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی به تشریح وضعیت کنوین این تشکیلات پرداخت.
وی بابیان اینکه در سالهای اخبر روند عضو گیری در این تشکیلات خانه کارگر افزایش یافته است، گفت: با وجود همه محدودیت‌هایی که در هشت سال گشذته برای فعالیتهای صنفی خانه کارگر ایجاد شد هم اکنون تعداد اعضای این تشکل دو برابر شده است.
وی بابیان اینکه در حال حاضر حدود ۱۱ میلیون کارگر در ایران فعالیت دارند گفت: تشکیلات خانه کارگر در حال حاضر بزرگ‌ترین و فراگیر‌ترین نهاد صنفی کارگری ایران محسوب می‌شود بطوری که هم اکنون بیش از ۲ میلیون کارگر عضو تشکیلات خانه کارگر هستند.
محجوب با بیان اینکه بیشتر کارگران عضو این تشکیلات از میان کارگران جوان، زنان و ساختمانی هستند، گفت: خانه کارگر سالانه به بیش از یکصد هزار عضو خود خدمان آموزشی رایگان ارائه می‌دهد.
رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی همچنین در ادامه به تشریح وضعیت کنونی جامعه کارگری پرداخت و ابراز امیدواری کرد که در دولت جدید مطالبات برآورده نشده کارگران پاسخ داده شود.

وی افزود: در حال حاضر مهمترین خواسته کارگران ایران ایجاد تشکلهای مستقل متعدد و فراگیری، ترویج فرهنگ پیمان دستجمعی و گفتگوی های سه جانبه است.
همچنین در این دیدار پی‌تر کمپرود با بیان اینکه وی نیز دارای سوابق فعالیت صنفی کارگری است، نسبت به گسترش مناسبات میان نهادهای صنفی کارگری ۲ کشور ابراز تمایل کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز