خبرگزاری کار ایران

محسن خواجه‌نوری:

رای اعتماد به ربیعی حمایت از برنامه‌های رئیس جمهوری است

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۱۳

چکیده: «به دلیل مدیریت اشتباه در سالهای اخیر "کار فکری" در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعطیل شده است/ فعالیتهای وزرات کار زمانی بر بازارکار و اقتصاد کشور تاثیر گذار خواهد بود که مدیران این وزارتخانه از جامعه مراجعه کنندگان خود شناخت کامل و درستی داشته باشند.»

معاون پیشین روابط كار وزارت کار و امور اجتماعی گفت: رئیس جمهور منتخب با معرفی علی ربیعی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی، بهترین گزینه را به مجلس معرفی کرد.

«محسن خواجه نوری» كه در فاصله سال‌های 68 تا 84 معاونت روابط كار وزارت كار را برعهده داشته است، با اعلام این مطلب به ایلنا گفت: امیدوریم که نمایندگان مجلس با رای اعتماد خود به وزیر كار پیشنهادی، رئیس جمهوری را در انجام برنامه‌های اقتصادی و اجتماعی‌اش یاری دهند.
وی بابیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در وزارت کار و امرو اجتماعی افراد لایق و موثری چون فروهر،، سرحدی‌زاده، نعمت‌زاده، کمالی،  صفدر حسینی و خالقی به عنوان وزیر حضور داشته‌اند، گفت: با انتخاب علی ربیعی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کابینه یازدهم، این مسئولیت وزاتخانه بار دیگر به فردی تاثیر گذار سپرده خواهد شد و او می‌تواند با ایجاد بستری برای گفتگوهای اجتماعی در قالب تشكلات كارگری، زمینه كاهش حوادث ناشی از كار را فراهم كند.
خواجه نوری بابیان اینکه به دلیل مدیرت اشتباه در سالهای اخیر، کار فکری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعطیل و در عمل این وزاتخانه به دست فراموشی سپرده‌ شده است، گفت: مسائلی همچون رعایت حقوق بنیادین کار و اجرای کارشایسته از جمله اقدامات‌‌ رها شده و نیمه تمامی است که امیدواریم با حضور وزیر پیشنهادی کار کابینه یازدهم از سرگرفته شوند.
وی با تاکید بر اینکه علی ربیعی به استناد سوابق و نوشته‌هایش دارای دانش و تجربه کافی برای اداره وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، گفت: برای بازگرداندن رونق از دست رفته به این وزارتخانه باید دانش اجتماعی و بینش اقتصادی همزمان مورد استفاده قرار گیرد.
معاون پیشین تنظیم و نظارت بر روابط کار وزارت کار و امور اجتماعی با تاکید بر اینکه رویکرد و رسالت اصلی وزارت کار مسائل اجتماعی است، گفت: فعالیتهای وزرات کار زمانی بر بازارکار و اقتصاد کشور تاثیر گذار خواهد بود که مدیران این وزارتخانه از جامعه مراجعه کنندگان خود شناخت کامل و درستی داشته باشند.
خواجه نوری افزود: چنانچه این شرایط در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کابینه یازدهم از نو برقرار شود این وزارتخانه می‌تواند هماهنگ با سایر دستگاه‌های اجرایی در سیاست‌گذاری برای بازار کار کشور نقش موثرتری ایفا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز