خبرگزاری کار ایران

رئیس تعاونی مسكن این كارگران اعلام كرد:

نقض قرارداد و گران‌فروشی مسكن به كارگران فلزكار مكانیك

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۳۵

چكیده: «باوجود اینكه اعضای تعاونی مسكن كارگران فلزكار و مكانیك در رابطه با پروژه پرند به تمامی تعهدات خود عمل كرده اند اما مسئول شركت عمران پرند در آستانه رسیدن زمان تحویل واحدها با ارائه قراردی جدید از كارگران پول بیشتری طلب كرده اند».

رئیس هیات مدیره تعاونی مسكن كارگران «فلزكار و مكانیك» مسئولان شركت «عمران پرند» را به گرانفروشی و نقض قرارداد متهم كرد.

«مازیار گیلانی نژاد» با اعلام اینكه كارگران عضو این تعاونی تاكنون طبق قرارداد به تعهدات خود عمل كرده‌ و 70 درصد هرینه ساخت ساختمان را پرداخت‌كرده اند، گفت: در مقابل مسئولان شركت عمران پرند به جای انجام دادن تعهدات قانونی خود مبنی بر تحویل واحدهای مسكونی از كارگران طلب پول بیشتر كرده‌اند.

به گفته این فعال صنفی كارگری در شرایطی كه به زمان تحویل این واحدهای مسكونی نزدیك می‌شویم مسئولان شركت عمران پرند با ارائه قراردادی اقدام به افزایش 50 درصدی آورده كارگران كرده‌ است.

وی افزود: شركت عمران پرند در قرارداد جدید در حالی بابت هزینه ایجاد تسهیلات زیر بنایی مبلغ 6 میلیون ریال مطالبه كرده است كه نه مسئولان شركت عمران در این خصوص اطلاعی دارند و نه در قرارداد قبلی به چنین هزینه ای اشاره شده بود.

وی یادآور شد: پیشتر زمان واگذاری این واحدهای مسكونی با شش ماه تاخیر از پایان پاییز سال 91 به پایان بهار سال 92 موكول شده‌ بود.

به گفته گیلانی نژاد در حالی كه پیشتر قرار بود اعضای تعاونی مسكن كارگران فلزكار و مكانیك بابت ساخت و تحویل واحد‌های مسكونی 74 متری بلوك‌های 237 و 232 پرو‌ژه پرند مبلغی در حدود 35 میلیون تومان پرداخت كنند در حال حاضر این مبلغ به حدود 41 میلیون تومان افزایش یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز