خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه كارگر ساوه و زرندیه:

مجال طرح مطالبات در گرو همبستگی كارگران است

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۲۲

«كارگران واحدهای تولیدی در طول سال خواسته‌های مختلفی را مطرح كردند كه به دلیل پراكندگی مطالبات توجه جدی به مشكلات كارگران نشد. اما می‌توان از هفته كارگر بعنوان فرصتی برای هماهنگی كارگران و طرح این مطالبات به صورت یكپارچه استفاده كرد.»

 یك فعال كارگری در ساوه و زرندیه از هفته كارگر به عنوان فرصتی برای طرح و پی گیری مطالبات معوقه کارگران نام برد و گفت: این هفته فرصتی است تا یاد و خاطره کسانی که برای آزادی نیروی کار و تثبیت هشت ساعت کار در روز جان‌فشانی کردند را گرامی بداریم.

«مهدی زمانی»، دبیر خانه کارگر ساوه و زرندیه در این باره به ایلنا گفت: كارگران واحدهای تولیدی در طول سال خواسته‌های مختلفی را مطرح كردند كه به دلیل پراكندگی مطالبات توجه جدی به مشكلات كارگران نشد. اما می‌توان از هفته كارگر بعنوان فرصتی برای هماهنگی كارگران و طرح این مطالبات به صورت یكپارچه استفاده كرد.

این فعال كارگری همچنین از تشكیل اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کارگر در شهرستان ساوه و زندیه در سال ۹۲ در محل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

زمانی در تشریح برنامه‌های هفته کارگر شهرستان ساوه اظهار داشت: دیدار با مسئولین تشکلات کارگری با ائمه جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، حضور کارگران در نماز جمعه، گردهمایی نمایندگان کارگران، تجلیل از زنان کارگر نمونه، گردهمایی تشکل‌ها، انجمن‌ها و شوراهای کارگری، نشست مشترک تشکلهای کارگری و کارفرمایی، عیادت از کارگران بیمار، جشنواره نشان خدمت به قانون کار و اجتماع کارگران استان را از برنامه‌های مهم هفته کارگر در این شهرستان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز