خبرگزاری کار ایران

بر اثر برق‌گرفتگی اتفاق افتاد:

مرگ مقنی جوان در عمق ۱۵ متری چاه

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۵۴

«آتش نشانی پس از وقوع این حادثه به پیمانکاران هشدار داد: هنگام حفر چاه از مقنی‌های حرفه‌ای استفاده کرده و اجازه ندهند آن‌ها با تجهیزات ناایمن وارد چاه شوند زیرا خاک نم دار بوده و احتمال برق گرفتگی وجود دارد.»

کارگری ۳۰ ساله در عمق ۱۵ متری چاه بر اثر برق گرفتگی جان باخت.

به گزارش ایلنا، این حادثه ظهر دیروز در خیابان دروس، خیابان هدایت تهران رخ داد و طبق بررسی‌های اولیه نیروهای امدادی مشخص شد كارگری در محل گودبرداری یک خانه کارگری در حال حفر چاه بوده که همکارانش به دلیل اینکه او فعالیت خود را ناگهانی قطع کرده بود به موضوع مشکوک شده و به سازمان آتش نشانی اطلاع داده بودند.

بنا بر گزارش‌های دریافتی، آتش نشانان با ایمن سازی محل، کارگر ۳۰ ساله را از چاه خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند که آن‌ها مرگ او بر اثر برق گرفتگی را تائید کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی پس از وقوع این حادثه به پیمانکاران هشدار داد: هنگام حفر چاه از مقنی‌های حرفه‌ای استفاده کرده و اجازه ندهند آن‌ها با تجهیزات ناایمن وارد چاه شوند زیرا خاک نم دار بوده و احتمال برق گرفتگی وجود دارد. همچنین هنگام استفاده از تجهیزات روشنایی نیز از وسایل ایمن و تجهیزات استاندارد استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز