خبرگزاری کار ایران

با انتشار جوابیه‌ای صورت گرفت:

اتحادیه امکان به تکذیبه وزارت صنعت، معدن و تجارت پاسخ داد

کد خبر : ۹۳۲۲۵

چکیده: «به دنبال تکذیب ادعای اتحادیه امکان از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص بی‌پاسخ ماندن درخواست دریافت و توزیع سبد کالا ماه رمضان، این اتحادیه توضیحاتی را جهت تنویر افکار عمومی منتشر کرد».

به دنبال تکذیب ادعای اتحادیه امکان از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص بی‌پاسخ ماندن درخواست دریافت و توزیع سبد کالا ماه رمضان، این اتحادیه توضیحاتی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از آنکه وزارت صنعت، معدن و تجارت با انتشار جوابیه‌ای ادعای تعاونی مصرف کارگران (اتحادیه امکان) مبنی بر بی‌پاسخ ماندن درخواستش برای دریافت و توزیع سبد کالای ماه رمضان در میان کارگران را تکذیب کرد، اتحادیه امکان جهت تنویر افکار عمومی توضیحاتی را منتشر کرد.
متن کامل توضیحات تعاونی مصرف کارگران ایران (اتحادیه امکان) به شرح ذیل است:
همانگونه که استحضار دارید معاونت محترم وزارت صنعت و معدن و تجارت در تاریخ ۹۲۴۲۰ طی مصاحبه‌ای در روزنامه ایران داشته‌اند اعلام فرموده‌اند درخواستی از جناب اتحادیه امکان به آن وزارت خانه وصل نگردیده در صویتی که در پاسخ به اعتراض اتحادیه امکان خودشان اذعان فرموده‌اند که نامه شماره ۵۵۵ در تاریخ ۱۸/۳/۲۹ واصل گردیده است.
علیهذا قضاوت با خوانندگان محترم است.
ضمنا پس از انجام این مصاحبه مقداری حواله برنج و مرغ و شکر بسته بندی به این اتحادیه تحویل گردیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز