خبرگزاری کار ایران

كارگران اردبیلی خطاب به مجلس:

رأی اعتماد به ربیعی، زمینه حماسه اقتصادی را فراهم می‌كند

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۷۹

«بی شک حضور چهره‌های دلسوز و معتمد جامعه کارگری چون علی ربیعی باعث ایجاد زمینه های لازم جهت بسط و گسترش تولید ملی و نجات کشور از بحران بیکاری خواهد شد.»

کارگران صنوف مختلف شهر اردبیل، شورای اسلامی کار جمعی از کارگران کشت و صنعت مغان، کارگران کشت و صنعت پارس و هیات مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان اردبیل با امضای طوماری از دکتر علی ربیعی، وزیر پیشنهادی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی حمایت كردند.

به گزارش ایلنا، كارگران اردبیلی در این نامه خطاب به مجلس، با اشاره به امیدواری جامعه كارگری پس از انتخاب دكتر روحانی به عنوان رئیس جمهوری، آورده‌اند: اینک که رئیس جمهور محترم با درایت شخصیتی علمی و فرهنگی و آشنا به مسائل و مشکلات کارگری را به عنوان وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی جهت اخذ رای اعتماد خود مجلس معرفی كرده‌ است، رأی اعتماد به ایشان بسترهای لازم را جهت ایجاد حماسه ای دیگر و آن هم در بخش اقتصادی فراهم می‌نماید.

كارگران اردبیلی در پایان نامه خود متذكر شده‌اند: بی شک حضور چهره‌های دلسوز و معتمد جامعه کارگری چون علی ربیعی باعث ایجاد زمینه های لازم جهت بسط و گسترش تولید ملی و نجات کشور از بحران بیکاری خواهد شد.

 حمایت كارگران پارس آباد مغان

همچنین جمعی از كارگران منطقه پارس آباد مغان واقع در استان اردبیل، با امضای طومار جداگانه‌ای خطاب به مجلس، ضمن حمایت از گزینه پیشنهادی رئیس جمهوری برای تصدی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی خواستار رأی اعتماد مجلس به علی ربیعی شدند.

كارگران منطقه پارس آباد مغان در این نامه ضمن ابراز خرسندی از معرفی دکتر علی ربیعی به عنوان وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از سوی رئیس جمهوری، خطاب به نمایندگان مجلس آورده‌اند:خواهشمندیم با رای اعتماد به این چهره فرهیخته و کارگری، کارگران منطقه زرخیز پارس ‌آباد مغان را بیش از پیش سرافراز و شادکام نمایید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز