خبرگزاری کار ایران

در پی تجمع صبح امروز كارگران و بازنشستگان صنایع فلزی:

وعده پرداخت دو ماه دستمزد و عیدی تا پایان وقت اداری سه شنبه

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۱۷

کارگران صنایع فلزی ایران صبح امروز با برگزاری تجمع اعتراضی مقابل استانداری تهران، خواستار دریافت ۴ دستمزد معوقه، پاداش عیدی و بازنشستگان نیز خواستار دریافت حقوق سنوات خود شده بودند که نهایتا با وعده پرداخت دو ماه دستمزد و عیدی تا پایان وقت اداری روز سه شنبه این اعتراض ظهر امروز خاتمه یافت.

بخشی از مطالبات معوقه بیش از ۶۰۰ کارگر کارخانه‌های شماره ۱ و ۲ صنایع فلزی ایران  محقق می‌شود.

به گزارش ایلنا، کارگران صنایع فلزی ایران صبح امروز (یکشنبه ۲۰ اسفند) با برگزاری تجمع اعتراضی مقابل استانداری تهران، خواستار دریافت ۴ دستمزد معوقه، پاداش عیدی و بازنشستگان نیز خواستار دریافت حقوق سنوات خود شده بودند که نهایتا با وعده پرداخت دو ماه دستمزد و عیدی تا پایان وقت اداری روز سه شنبه (۲۲ اسفند) این اعتراض ظهر امروز خاتمه یافت.

در تجمع اعتراضی که کارگران صنایع فلزی مقابل استانداری تهران برگزار کردند، مدیران دولتی کارخانه به همراه سایر مسئولان استانداری تهران به کارگران وعده داد ند تا پایان وقت اداری روز سه شنبه هفته جاری دو ماه حقوق و عیدی پایان سال را به حساب کارگران واریز کنند.

فردا؛ موعد بررسی مطالبات بازنشستگان

یك كارگر بازنشسته حاضر در این تجمع در باره وعده بررسی مشکلات کارگران بازنشسته صنایع فلزی ایران از سوی استانداری تهران، به ایلنا گفت: طلب کارگران بازنشسته كارخانه‌های شماره ۱و۲ صنایع فلزی مبلغی معادل ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است که مسئولان استانداری تهران قول دادند حداکثر تا صبح روز فردا –دوشنبه -۲۱ اسفند ماه- پس از بررسی‌های کار‌شناسی جواب قاتع کننده‌ای را به بازنشستگان بدهند.
این كارگر بازنشسته با تاکید بر قول استانداری تهران برای حل مشکلات این کارگران بازنشسته اظهار داشت: در صورتی که مطالبات آنان محقق  نشود، برای پیگیری مطالبات خود همچنان به تجمعات خود ادامه می‌دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز