خبرگزاری کار ایران

در پی فاجعه انفجار معدن یال شمالی؛

دولت‌مردان از همدیگر تقدیر كردند

asdasd
کد خبر : ۳۰۶۲۰

وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به محمد نجار وزیر کشور از تعامل و همیاری همگان بویژه استاندار یزد و فرماندار طبس در حادثه معدن زغال سنگ یال شمالی در طبس تقدیر کرد.

 وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به محمد نجار وزیر کشور از تعامل و همیاری همگان بویژه استاندار یزد و فرماندار طبس در حادثه انفجار معدن زغال سنگ یال شمالی در طبس كه به كشته شدن 8 كارگر انجامید، تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی غضنفری در این نامه آورده است: حادثه معدن ذغال سنگ یال شمالی در طبس و ضایعه فقدان شماری از خدمتگذاران شریف حوزه معدن که در اوج سربلندی به دیدار معبود شتافتند، حادثه‌ای بود که قلوب مدیران و کارکنان وزارت صنعت، معدن و تجارت را در غم فراق تلاشگران خدوم سوزاند و همگان را متأثر و اندوهگین کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این نامه تصریح کرده است: بار دیگر یاد و خاطره جان باختگان و مصدومان این حادثه را گرامی می‌دارم و مایلم مراتب تأثر و همدردی صمیمانه خود را با اعضای خانواده و بازماندگان این عزیزان ابراز نمایم.

وی در بخش دیگری از این نامه آورده است: روایت صادقانه و پایمردی این سربازان فداکار خط مقدم اقتصاد کشور در اوراق زرین فعالیت‌های معدنی میهن اسلامی ثبت و همواره جاودان خواهد بود.

غضنفری گفته است: بی‌تردید سرعت سازماندهی، مدیریت شایسته حادثه، همدلی و تشریک مساعی صمیمانه تمام مسوولان گروه‌های امداد، شهروندان متعهد و مجموعه سازمان‌ها، نهاد‌ها و دستگاه‌های ذیربط در هدایت و راهبری این رخداد که منجر به تسهیل و تسریع عملیات امدادی گردید بیانگر عمق آگاهی و توجه مسئولان و مصداقی بارز از مسئولیت‌پذیری همگانی است.

وی در پایان آورده است: وظیفه می‌دانم از تعامل و همیاری همگان بویژه استاندار محترم یزد و فرماندار محترم طبس و همکاری بی‌شائبه آنان که مؤید اهتمام دلسوزانه و مسوولانه و تعلق خاطر آنان به منافع ملی است تشکر نمایم و به نحو بایسته مورد تفقد و تقدیر قرار گیرند.

از خداوند قادر برای جان باختگان، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان داغدار، تسکین آلام و صبر و اجر مسألت می‌نمایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز