خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان یزد وعده داد:

انتشار گزارش كمیته علت‌یاب حادثه معدن یال شمالی تا سه روز آینده

asdasd
کد خبر : ۲۹۸۰۷

كمیته علت یاب با حضور كارشناسان فنی و مسئولان استان در روز حادثه تشکیل و شروع به کار کرده است/ تعداد بازرسی‌های انجام شده از معادن یال شمالی در طول سال جاری سه مورد ثبت شده است.

مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان یزد اعلام کرد: نتایج نهایی علت حادثه انفجار معدن یال شمالی در طبس تا سه روز آینده (یکشنبه ۳ دی‌ماه) توسط کمیته علت یاب اعلام می‌شود.

امرالله فلاح‌زاده با بیان اینکه از صبح روز انفجار (سه‌شنبه ۲۸ آذرماه)، کمیته علت یاب با حضور کار‌شناسان فنی و مسئولان استان تشکیل و شروع به کار کرده است، تصریح کرد: طبق آخرین نتایج بررسی، علت حادثه نشت گاز اعلام شده که این مورد نیز کاملا قطعی نیست.

او در باره نحوه عملکرد بازرسین اداره کار و تعداد بازرسی‌های انجام شده از این معدن، اظهار کرد: تعداد بازرسی‌های انجام شده از معادن یال شمالی در طول سال جاری سه مورد ثبت شده است.

این مقام دولتی که اداره متبوعش مسئول انجام بازرسی‌های منظم و مستمر است، اضافه کرد: در نتیجه این بازرسی‌ها موارد مشکوک توسط ماموران بازرسی اداره کار به کارفرمای معدن و مسئولان ایمنی کار معدن یال شمالی گوشزد و همه آن موارد با همکاری مسئولان معدن برطرف شده بود.

او در پایان گفت: برای اعلام نهایی علت حادثه باید منتظر نتایج قطعی کمیته علت یاب بود و در صورت قصور کارفرما با این موضوع برخورد خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز