خبرگزاری کار ایران

یك كارشناس بازار آتی سكه در گفتگو با ایلنا:

بازار آتی سكه با نوسان منفی دنبال شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۴۷

طبق پیش بینی‌ها محمود احمدی‌نژاد در صدد است تا در روزهای پایانی ریاست جمهوری خود دلار ۳ هزار تومانی را تحویل رییس جمهور جدید دهد و به تبع نزول در بازار دلار علی رغم روند صعودی اونس شاهد ریزش قیمت طلای داخلی هستیم.

بازار آتی سکه  هم سو با کاهش نرخ دلار با نوسان منفی دنبال شد.

مهیار بقایی یک کار‌شناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه اخبار مثبت در خصوص مسایل اقتصادی باعث افت تب و تاب نرخ دلار شده است، اظهار داشت: هم‌اکنون فعالین اقتصادی و تولیدکنندگان و واردکنندگان به فعالیت‌های اقتصادی امیدوار‌تر از پیش شده‌اند و بهبود روابط بین الملل و کاهش تحریم‌ها می‌تواند در بهبود شرایط داخلی موثر باشد.

وی ادامه داد:  در حال حاضر جامعه به دنبال بستری امن به لحاظ سیاست داخلی و خارجی است هم اکنون مردم به فروش دلار‌های خود روی آورده‌اند، البته بنده معتقدم خیل عظیم مردم هنوز برای فروش به بازارهجوم نیاورده‌اند اما به زودی این اتفاق نیز خواهد افتاد.

بقایی خاطر نشان کرد: تا چند روز گذشته نرخ طلا حدود ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان حباب داشت اما در روز گذشته این حباب از بین رفت.

وی خاطر نشان کرد: اگر نرخ دلار به ۳۰۵۰ تا ۳۰۶۰ تومان برسد به نظر نرخ متعادلی خواهد بود البته طبق پیش بینی‌ها محمود احمدی‌نژاد در صدد است تا در روزهای پایانی ریاست جمهوری خود دلار ۳ هزار تومانی را تحویل رییس جمهور جدید دهد و به تبع نزول در بازار دلار علی رغم روند صعودی اونس شاهد ریزش قیمت طلای داخلی هستیم.

بقایی افزود: متاسفانه اتفاقاتی که اخیرا در خصوص طلا بوجود آمد باعث شد بازار سهام ناامن جلوه کند اما با بهبود اقتصاد امریکا و مثبت شدن اشتغال در آن طلای جهانی یکباره سقوط کرد و بازار سهام رونق گرفت.

وی گفت: هر چند ظرف مدت ۱ سال نمی‌توان انتظار داشت مشکلات چند سال اخیر حل شود اما با امیدورای که در جامعه بوجود آمده این بستر فراهم شده است.

بقایی در خاتمه تصریح کرد: هم سو با کاهش قیمت دلار و سکه نقدی، بازار آتی سکه نیز با نوسان حدود منفی ۴ درصدی دنبال شد وپیش بینی سررسید آبان ماه حدود یک میلیون و ۵۶ هزار تومان، سررسید مهر ماه ۱ میلیون و ۳۵ هزار تومان، شهریور ماه ۱ میلیون و ۱۸ هزار تومان و برای مرداد ماه ۱ میلیون و ۱۲ هزار تومان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز