خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون سراسری انبوه سازان در گفتگو با ایلنا خبرداد:

قیمت های جدید مسكن مهر براساس فرمول های كارشناسی تعیین می شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۲۴

پیشرفت فیزیكی پروژه های مسکن مهر از 5 تا 95 درصد متغیر است و افزایش قیمت نیز باید طی یک جدول کارشناسی شده ابلاغ کنیم تا انبوه ساز با توجه به آن جدول، افزایش قیمت را در نظر بگیرد.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان با بیان اینکه مذاکرات با دولت برای تعیین قیمت جدید مسکن مهر در حال جمع بندی نهایی است، گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن مهر از 5 تا 95 درصد متغیر است و قیمت جدید مسکن مهر نیز براساس یک فرمول تعیین می شود.

ایرج رهبر در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینكه در مذاکرات با وزارت راه و شهرسازی برای تعیین قبیمت جدید مسکن مهر جو عمومی متقاضیان به لحاظ اقتصادی و همچنین انبوه سازان در نظر گرفته می شود، گفت: به همین دلیل تعیین قیمت جدید با دقت بسیاری در حال انجام است.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان با بیان اینکه مذاکرات باید براساس فرمول کارشناسی شده انجام شود، افزود: در شرایط فعلی که افزایش نرخ تورم در بسیاری از کالاها مشهود است قیمت مسکن نیز باید به تبع آن افزایش یابد و نباید به گونه ای باشد که همه اقلام افزایش قیمت داشته باشند اما این افزایش قیمت مشمول مسکن نشود.

رهبر ادامه داد: اگر انبوه سازان نتوانند به تعهد خود در پروژه های مسکن مهر عمل کنند اصلی ترین خواسته مردم که مسکن خواهد بود به دست مصرف کننده نمی رسد و یا اینکه این روند به کندی پیش می رود.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان در خصوص چگونگی تعیین قیمت جدید مسکن مهر با اشاره به اینکه نمی توانیم قیمت ثابت را برای همه پروژه های مسکن مهر در نظر بگیریم گفت: پیشرفت فیزیكی پروژه های مسکن مهر از 5 تا 95 درصد متغیر است و افزایش قیمت نیز باید طی یک جدول کارشناسی شده ابلاغ کنیم تا انبوه ساز با توجه به آن جدول، افزایش قیمت را در نظر بگیرد.

رئیس کانون سراسری انبوه سازان در بخش دیگری از اظهاراتش به نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته اشاره کرد و گفت: نمایشگاه ها هم به لحاظ جذب سرمایه های داخلی و هم به لحاظ جذب سرمایه های خارجی بدون تاثیر نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه راه و شهرسازی و صنایع وابسته فرصت مناسبی برای فعالان صنعت ساختمان خواهد بود گفت: قطعا فعالان داخلی موارد جدید برای عرضه در نمایشگاه خواهند داشت که می توانند در توسعه صنعت ساختمان موثر باشد.

رهبر افزود: نمایشگاه هایی که با موضوعیت صنعت ساختمان در سایر کشورها برگزار می شود مورد استقبال انبوه سازان داخلی قرار می گیرند و از آن طرف نیز چنین نمایشگاه هایی که در داخل کشور برگزار می شود می تواند فرصت مناسبی برای تجمیع فعالان این صنعت در یک محیط و در یک زمان خاص و به تبع آن توسعه این صنعت باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز