خبرگزاری کار ایران

آمادگی اعضای اتاق برای ارایه مشاوره اقتصادی به نامزدهای انتخاباتی

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۰۹

در مورد انتخابات از همه اعضای اتاق ایران دعوت شده است كه در این وظیفه ملی حضور فعال داشته باشند. طبیعی است كه موضع فردی اعضا به عنوان شخصیت حقیقی آن‌ها نباید به حساب اتاق گذاشته شود.

اعضای اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی ایران به منظور ارایه مشاوره اقتصادی برای تمام نامزدهای انتخاباتی آمادگی دارند.
به گزارش ایلنا، محمد نهاوندیان رییس اتاق ایران در پاسخ به سوال موضع فردی و سازمانی اعضای اتاق ایران نسبت به انتخابات، گفت: از منظر سازمانی، اتاق ایران به عنوان شخصیت حقوقی، همان‌گونه كه بارها اعلام كرده است، قصد جانب‌داری از هیچ كدام از كاندیداها را ندارد و بر حسب قانون به عنوان مشاور اقتصادی نظام و كانون اقتصادی ایران وظیفه خود را ارائه نظرات و انتقادات فعالان اقتصادی می‌داند.
وی ادامه داد: در همین راستا بیانیه 22 ماده‌ای اتاق در هفته گذشته با تصویب در هیأت نمایندگان رسید و گزارش تفصیلی «ارزیابی روند و برنامه عمل» تدوین شده هم به همه نامزدهای ریاست جمهوری ارائه می‌شود، به این ترتیب میزان هماهنگی و هم‌نوائی ایشان با اقتضائات اقتصادی ایران را می‌توان سؤال و ارزیابی كرد،  البته در مورد انتخابات از همه اعضای اتاق ایران دعوت شده است كه در این وظیفه ملی حضور فعال داشته باشند. طبیعی است كه موضع فردی اعضا به عنوان شخصیت حقیقی آن‌ها نباید به حساب اتاق گذاشته شود.

نهاوندیان خاطر نشان كرد: از منظر شخصی هم آن‌چه تا به حال توسط مسوولین و اعضای اتاق صورت گرفته است، ارایه نظرات مشورتی به هر یك از نامزدهایی كه درباره مسایل اقتصادی كسب نظر كرده‌اند، بوده است، بی‌شك مسایل امروز اقتصاد ایران راه‌حل‌های روشنی مبتنی بر تحلیل علمی و برگرفته از تجارب اجرایی دارد كه می‌تواند مورد استفاده نامزدهای محترم قرار گیرد.
وی اضافه كرد: حكایت این مشورت، حكایت نسخه‌ای است كه یك طبیب صرف نظر از این‌كه چه كسی این نسخه را طلب می‌كند برای درمان تجویز می‌كند. نسخه بهبود اقتصاد ایران راه‌های روشنی دارد كه برای همه آن‌هایی كه پیشرفت هم‌گام با عدالت كشور را می‌خواهند مشترك است.
وظیفه دل‌سوزان اقتصاد این است كه از فرصت‌های پیش آمده برای طرح موارد اقتصادی بهره بگیرند و به حصول اجماع ملی در تحول ساختار اقتصادی ایران كمك كنند، از این جهت برخی اخبار اخیر در مورد برگزاری جلسات و كارگروه‌های مشورتی با نامزدهای مختلف جنبه مشاوره اقتصادی داشته و جنبه جانب‌داری سیاسی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز