خبرگزاری کار ایران

در مركز مبادلات ارزی پذیرش شد؛

8790 فقره ثبت سفارش تا 19 اردیبهشت 92

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۹۳

بانک مرکزی هیچ مشکلی جهت تخصیص ارز ندارد و این مرکز همچنان مشغول به فعالیت است به طوری که از آغاز سال جاری تاکنون بالغ بر 8/2 میلیارد دلار ارز تخصیص داده است.

طی سال گذشته 26231 فقره و در سال جدید(تا تاریخ 19/2/1392)8790 فقره ثبت سفارش مورد پذیرش قرار گرفته که این موضوع بیانگر ادامه فعالیت مرکز مبادلات ارزی کشور و عملکرد مناسب آن نسبت به سال گذشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بانك مركزی در خصوص ادامه فعالیت مركز مبادلات ارزی اعلام كرد،بازگشت به مطلب منتشره درآن خبرگزاری مورخ 18/2/1392 تحت عنوان عضو هیات نمایندگان اتاق ایران و تهران: هرچه زودتر تکلیف مرکز مبادلات ارزی را روشن کنید به استحضار می رساند:

در مرکز مبادلات ارزی طی سال گذشته 26231 فقره و در سال جدید(تا تاریخ 19/2/1392)8790 فقره ثبت سفارش مورد پذیرش قرار گرفته که این موضوع بیانگر ادامه فعالیت مرکز مبادلات ارزی کشور و عملکرد مناسب آن نسبت به سال گذشته است.

ضمن آنکه تعیین نرخ ارز برای اولویت های کالایی برعهده سازمان های ذیربط است. لذا برخلاف مطالب منتشره در آن خبرگزاری، بانک مرکزی هیچ مشکلی جهت تخصیص ارز ندارد و این مرکز همچنان مشغول به فعالیت  است به طوری که از آغاز سال جاری تاکنون بالغ بر 8/2 میلیارد دلار ارز تخصیص داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز