خبرگزاری کار ایران

معاونت بازرگانی و اقتصادی شرکت دخانیات خبر داد:

افتتاح دفتر نمایندگی فروش محصولات دخانی در کشور لبنان

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۲۵

ایجاد دفاتر نمایندگی فروش در دیگر کشورهای منطقه از برنامه‌های آتی شرکت دخانیات می‌باشد که انشاالله به زودی محقق خواهد شد.

معاونت بازرگانی و اقتصادی شرکت دخانیات از افتتاح دفتر نمایندگی فروش محصولات دخانی در کشور لبنان خبر داد.

به گزارش ایلنا، احد خیری معاونت بازرگانی و اقتصادی شرکت دخانیات گفت: دفتر نمایندگی فروش محصولات دخانی در لبنان افتتاح خواهد شد.

خیری با بیان این مطلب گفت: همزمان با برگزاری نمایشگاه تخصصی کشورمان در لبنان در اواسط اردیبهشت ماه سال جاری  و در راستای توسعه صادرات محصولات دخانی دفتر نمایندگی فروش محصولات دخانی در بیروت افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه افزود: سیاستهای کلی شرکت دخانیات ایران توسعه صادرات و دستیابی محصولات دخانی ایران به بازارهای منطقه ای و بین المللی است که در این میان تنباکوی زرد طلایی به عنوان یکی از محصولات برتر تنباکوی جهان نقش بسیار تعیین کننده ای دارد زیرا در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و خاورمیانه طرفداران بسیاری دارد.

و ی در پایان تاکید کرد: ایجاد دفاتر نمایندگی فروش در دیگر کشورهای منطقه از برنامه های آتی شرکت دخانیات می باشد که انشاالله به زودی محقق خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز