خبرگزاری کار ایران

در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته؛

روند افزایشی مصرف برق تهران در تیر ماه به 8.4 درصد رسید

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۵۶

میزان مصرف برق در 28 روز ابتدایی تابستان 92 در مقایسه با دوره مشابه آن در سال گذشته، 8.4 درصد افزایش یافته كه ناشی از استفاده گسترده از كولرهای گازی و وسایل برقی غیراستاندارد است.

اوج مصرف برق شبكه برق تهران از هفته پنجم سال جاری از شب به روز منتقل شده و حداكثر آن در روز گذشته (شنبه 29 تیرماه 92) معادل 8220 مگاوات بوده است كه در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته معادل 25.3 درصد رشد را نشان می‌دهد.

به گزارش ایلنا،‌ مدیر دفتر مهندسی اطلاعات و GIS شرکت برق منطقه ای تهران از افزایش 8.4 درصدی مصرف برق استان های زیرپوشش این شرکت (تهران، البرز و قم) از ابتدای تابستان سال جاری تاکنون در مقایسه با زمان مشابه پارسال خبر داد.

"محمدجواد توفیقی" گفت: اوج مصرف برق شبكه برق تهران از هفته پنجم سال جاری از شب به روز منتقل شده و حداكثر آن در روز گذشته (شنبه 29 تیرماه 92) معادل 8220 مگاوات بوده است كه در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته معادل 25.3 درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به افزایش دما در روزهای اخیر، افزود: میزان مصرف برق در 28 روز ابتدایی تابستان 92 در مقایسه با دوره مشابه آن در سال گذشته، 8.4 درصد افزایش یافته كه ناشی از استفاده گسترده از كولرهای گازی و وسایل برقی غیراستاندارد است.

وی تصریح کرد: لازم است با استفاده از وسایل سرمایشی و سایر وسایل الكتریكی با بهره وری انرژی بالا، جلوگیری از اتلاف انرژی در ساختمان‌ها و رعایت اصول مدیریت مصرف انرژی در ساخت‌ و سازها، مصرف انرژی را مدیریت کرد.

توفیقی خاطرنشان كرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، انرژی الكتریكی موردنیاز شبكه برق استان ‌های تهران، قم و البرز با وجود محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها، به بهترین نحو مدیریت و تامین شده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز