خبرگزاری کار ایران

میان ایران با ترکیه و کره منعقد شد:

امضای دو قرارداد همكاری در صنایع تکمیلی و پتروشیمی

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۰۳

در شرایط فعلی بهار سرمایه گذاری در حوزه صنعت پتروشیمی و در بخش های بالادستی و صنایع تكمیلی آن وجود دارد كه در وزارت نفت تلاش داریم با بسترسازی و فرهنگ سازی هایی كه در این زمینه وجود دارد، هر دو این حوزه ها را پابه پای هم به جهت توسعه كشور پیش ببریم.

دو قرارداد همکاری در زمینه صنایع تکمیلی و پتروشیمی با سرمایه گذاران خارجی از کشورهای ترکیه و کره امضا شد.

به گزارش ایلنا، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شركت ملی صنایع پتروشیمی ایران در پایان مراسم امضای این قراردادها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یكی از این قراردادها شامل احداث و اجرای واحد تولید كمپاند P.V.C است كه بین یك شركت ایرانی و شركتی از تركیه به ظرفیت ۳۵۰هزار تن در سال رسید.
عبدالحسین بیات افزود: دومین قرارداد هم بین یك شركت ایرانی و شركت كره ای برای تولید آمیزه های پلیمری به ظرفیت ۳۰ هزار تن سالانه منعقد شد.
بیات اظهار امیدواری كرد كه این قراردادها بزودی با مشاركت این سرمایه گذاران به مرحله اجرا درآید.
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: در شرایط فعلی بهار سرمایه گذاری در حوزه صنعت پتروشیمی و در بخش های بالادستی و صنایع تكمیلی آن وجود دارد كه در وزارت نفت تلاش داریم با بسترسازی و فرهنگ سازی هایی كه در این زمینه وجود دارد، هر دو این حوزه ها را پابه پای هم به جهت توسعه كشور پیش ببریم.
بیات افزود: در زمینه صنایع تكمیلی پتروشیمی چندین همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری برگزار كه دومین آن امروز در خوزستان انجام شد.
وی گفت: این همایش ها به طور عموم با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی برگزار شده و امروز شاهد حضور سرمایه گذاران خارجی هستیم كه تمایل خود را برای سرمایه گذاری در صنایع تكمیلی پتروشیمی به طور مشترك با سرمایه گذاران داخلی دارند.
دومین همایش بین المللی معرفی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه صنایع تكمیلی پتروشیمی به مدت دو روز از روز سه شنبه با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی در ماهشهر آغاز و امروز چهارشنبه به كارخود پایان می دهد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز