خبرگزاری کار ایران

برای جلوگیری از دست اندازی به صندوق توسعه ملی؛

فولادگر: پرداخت تنخواه ۲ میلیون دلاری صندوق به دولت در قالب لایحه یا بودجه ارائه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۶۳

مجلس به دولت پیشنهاد داده تا تنخواه را به صورت لایحه به مجلس ارائه داده تا این موضوع وجهه قانونی به خود بگیرد/ قرار بوده که دولت در قبل از بهمن ماه کمک نفدی را به مردم پرداخت کند.

عضو کمیسیون مشترک مجلس و دولت، از ارائه هزینه پرداخت نقدی به دهک‌های پایین جامعه از طریق صندوق توسعه ملی در بودجه۹۲، در صورت عدم ارائه لایحه از دولت خبر داد.
حمیدرضا فولاد گر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به پرداخت ۲ میلیون دلار به صورت قرض از سوی صندوق به دولت در راستای پرداخت نقدی به دهک‌های پایین جامعه، اظهار داشت: مجلس به دولت پیشنهاد داده تا تنخواه را به صورت لایحه به مجلس ارائه داده تا این موضوع وجهه قانونی به خود بگیرد.
به گفته وی، در صورتی که دولت این پیشنهاد را عملیاتی نکند، مجلس آن را در قالب بودجه ۹۲ عملیاتی می‌کند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس نهم، با تأکید بر اینکه نباید صندوق توسعه ملی، به سرنوشت حساب ذخیره ارزی دچار شود: بیان داشت: مجلس در این زمینه تمامی اقدامت را انجام می‌دهد که این امر اتافق نیفتد، و پیشنهاد مجلس مبنی بر ارائه لایحه از سوی برای مقابله با چپاول آن است.
رئیس کمیسیون اصل ۴۴ قانون اساسی، در عین حال گفت: پرداخت یارانه به دهک‌های پایین جامعه حکم حکومتی بوده، و مجلس به همین خاطر نسبت به این موضوع حساس نیست.
وی همچنین از پرداخت کمک نقدی در چند روز آینده خبر داد و گفت: قرار بوده که دولت در قبل از بهمن ماه کمک نفدی را به مردم پرداخت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز