خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور در جلسه هیأت دولت:

رهبری بر اجرای فاز دوم هدفمندی تأكید دارند/ ارائه كمك به 7 دهك جامعه

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۰۱

قرار است متناسب با تورم و فشارها کمک‌هایی به مردم صورت بگیرد و این کمک‌ها که برای هفت دهک جامعه بوده تا مقدار زیادی فشارها را جبران می‌کند.

رئیس جمهور، ضمن اعلام تأكید مقام رهبری بر اجرای فاز دوم هدفمندی، از ارائه كمك به 7 دهك جامعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود احمدی‌نژاد  در جلسه‌ هیات دولت با اشاره به جلسات مشترک دولت و مجلس گفت: قرار است متناسب با تورم و فشارها کمک‌هایی به مردم صورت بگیرد و این کمک‌ها که برای هفت دهک جامعه بوده تا مقدار زیادی فشارها را جبران می‌کند.

وی افزود: تا کنون هشت جلسه‌ی مشترک به صورت فشرده برگزار شده است. وی یکی از مباحث مطرح شده در این جلسات را هدفمند کردن یارانه‌ها دانست و گفت: وجوه و گزینه‌های گوناگون مرتبط با آن مورد بررسی قرار داده شد، گام‌های بلندی در این زمینه برداشته شد و امیدواریم تفاهم نهایی هرچه زودتر در این زمینه حاصل شود.

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از صحبت‌های گفت: بخش عمده‌ای از مردم در یک سال اخیر به خاطر نوسانات بازار ارز و قیمت‌ها تحت فشار بودند و بخش عمده این فشارها از خارج بوده و عده‌ی قلیلی نیز در داخل در این مورد تاثیرگذار بودند.

وی با بیان این‌که این فشارهای وارده به مردم باید جبران شود و کمکی صورت بگیرد، گفت: قرار است متناسب با تورم و فشارها کمک‌هایی به مردم صورت بگیرد و روی اصل این کمک‌ها تفاهم شده است و باید روند اجرایی آن را تنظیم کنیم.

رییس‌جمهور با بیان این‌که این کمک‌ها برای هفت دهک جامعه بوده تا مقدار زیادی از این فشارها جبران شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از رهنمودهای مقام معظم رهبری در این زمینه در راستای تعامل هرچه بیشتر دولت و مجلس تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز