خبرگزاری کار ایران

جعفر قادری در گفت و گو با ایلنا خبرداد:

کمیته تخصصی اجرای فاز دوم هدفمندی و تعیین نرخ ارز تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۹۲

برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها ابتدا باید بازار ارز و طلا به ثبات و آرامش برسد و تورم كنترل شود/پیشنهاد دولت ارائه کمک نقدی به مردم و نظر مجلس ارائه کمک معیشتی کالایی است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، از توافق نسبی مجلس و دولت بر اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و گفت: کمیته تخصصی در خصوص اجرای فاز دوم هدفمندی و تعیین نرخ ارز تشکیل می‌شود.

جعفر قادری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به موضوعات مطرح در جلسه مشترک شب گذشته دولت و مجلس درباره بودجه، کمک‌های موردی به اقشار ضعیف در پایان سال و اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، اظهار داشت: قرار است جزئیات کمک به اقشار ضعیف توسط دولت اعلام شود.

نماینده مردم شیراز تصریح کرد: کمک یک مرحله‌ای که قرار است دولت پیش از شروع سال جدید به اقشار کم‌درآمد پرداخت کند‏ هیچ گونه ارتباطی به افزایش مبلغ یارانه نقدی ندارد.

عضو کارگروه مشترک دولت و مجلس افزود: پیشنهاد دولت ارائه کمک نقدی به مردم و نظر مجلس ارائه کمک معیشتی کالایی است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: بعید است در دو ماه آخر سال مرحله دوم هدفمندی اجرا شود، زیرا اجرایی شدن آن نیازمند منابع مالی است در حالی که منبع آن تعریف نشده و اعتبارات آن هم مشخص نیست.

قادری بیان داشت: تورم در وضعیت نگران کننده‌ای است و برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها ابتدا باید بازار ارز و طلا به ثبات و آرامش برسد و تورم کنترل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز