خبرگزاری کار ایران

ایرج ندیمی در گفت و گو با ایلنا خبرداد:

موافقت احتمالی مجلس برای اجرای فاز دوم هدفمندی بعد از انتخابات

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۲۶

موافقت احتمالی مجلس برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها از سوی دولت بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 92/ جلسه مشترك بعدی دولت و مجلس شنبه هفته آینده برگزار شود.

عضو كمیسیون اقتصادی مجلس، از موافقت احتمالی مجلس برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها از سوی دولت بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 92 خبر داد.

ایرج ندیمی در گفت وگوبا خبرنگار ایلنا، گفت: در مورد اجرای فاز دوم هدفمندی اختلافی نیست، بلکه اختلاف در مورد زمان اجرا بوده که توافق‌هایی حاصل شده است.

وی افزود: البته هنوز در مورد كیفیت، منبع و نحوه پرداخت یارانه نقدی در فاز دوم طرح هدفمندی یارانه ها تصمیم مشخصی اتخاذ نشده است.

به گفته وی، دولت فعلی می‌تواند بعد از انتخابات و در ماه‌های باقیمانده كه دولت را تحویل می دهد، فاز دوم را به اجرا بگذارد.

ندیمی در خصوص جلسه شب گذشته افزود: موضوعات مطرح در جلسه مشترک دیشب بودجه، کمک‌های موردی به اقشار ضعیف در پایان سال و اجرای فاز دوم هدفمندی بود که به توافقات خوبی رسیدیم.

عضو كمیسیون اقتصادی مجلس تصریح كرد: در انتهای جلسه مشترک دولت و مجلس احتمال برگزاری جلسه آینده در چهارشنبه هفته جاری مطرح شد، اما صبح امروز مقرر شد که جلسه مشترك بعدی شنبه هفته آینده برگزار شود.

به گفته وی، جزئیات کمک به اقشار ضعیف توسط دولت به زودی اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز