خبرگزاری کار ایران

محسن بهرامی در گفت وگو با ایلنا خبر داد:

آغاز سونامی تورم

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۱۴

به گفته محسن بهرامی،واردات باعث فلج کردن تولید شده و ادامه این روند نیز باعث از بین رفتن فرصت های شغلی خواهد شد.

معاون وزیر بازرگانی دولت هشتم، با بیان این كه دولت بعدی وارث بهمن تورمی خواهد بود، از آغاز سونامی تورمی در اقتصاد كشور خبر داد.

محسن بهرامی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به کسری بودجه سنوات گذشته و بودجه 92 گفت: بی انظباطی مالی و پولی، افزایش حجم نقدینگی به بیش از 430 هزار میلیارد تومان و همچنین بدهی های گسترده دولت به بخش خصوصی و حتی شبه دولتی و افزایش قیمت 3 برابری ارز و حامل های انرژی موجب تورم گسترده در کشور شده است. لذا این امر به پدیده رکود تورمی در کشور دامن زده شده و ادامه این روند سونامی تورمی را به همراه خواهد داشت.

عضو اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی تهران افزود‌: نقدینگی سرگردان در حال حاضر به صورت افسارگسیخته در بازارهای کاذب سرازیر شده و تولید در این میان در محاق قرار گرفته است و از سویی دیگر به دلیل کاهش تولید و فروش نفت خام طی سال گذشته و امسال و شدت آن در سال آینده، اقتصاد کشور نه تنها با بحران مالی مواجه خواهد شد بلکه با بدهی های گسترده روبرو می شود.

به گفته محسن بهرامی، از سویی دیگر واردات نیز باعث فلج کردن تولید شده و ادامه این روند نیز باعث از بین رفتن فرصت های شغلی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز