خبرگزاری کار ایران

نوسان بهای جهانی طلای سیاه و فلز زرد در هفته جاری تداوم یافت؛

كاهش 30 دلاری طلا و نزول بهای نفت خام به 109 دلار در بشكه

asdasd
کد خبر : ۳۰۱۸۲

تنش های سیاسی شمال آفریقا و خاورمیانه و همچنین تداوم بحران اقتصادی اتحادیه اروپا، در هفته گذشته باعث كاهش قیمت نفت خام اوپك و امریكا و روند نزولی بهای طلا شد/كارشناسان پیش بینی می كنند كه قیمت پایه نفت و طلا در هفته پیش رو تداوم داشته باشد و همچنان شاهد سقوط قیمت طلای سیاه و فلز زرد در بازارهای بین المللی باشیم.

تنش های سیاسی شمال آفریقا و خاورمیانه و همچنین تداوم بحران اقتصادی اتحادیه اروپا، در هفته گذشته باعث كاهش قیمت نفت خام اوپك و امریكا و روند نزولی بهای طلا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، كارشناسان پیش بینی می كنند كه قیمت پایه نفت و طلا در هفته پیش رو تداوم داشته باشد و همچنان شاهد سقوط قیمت طلای سیاه و فلز زرد در بازارهای بین المللی باشیم.

بهای نفت و طلا در بازار معاملات جهانی در حالی نوساناتی را تجربه کرده است که بهای هر اونس طلا در هفته گذشته 30 دلار و هر اونس پلاتین حدود 50 دلار سقوط داشت.

بهای طلا در هفته گذشته بسیار نوسان داشته و در مجموع حدود 30 دلار کاهش یافته است. بر اساس آخرین آمار نیز هر اونس طلا برابر 1657 دلار و 22 سنت در بازار های جهانی معامله شده است.

هر اونس نقره نیز کاهش داشته و معادل 33 دلار معامله شده است. همچنین بهای هر اونس پلاتین با کاهش 50دلاری در هفته ای که گذشت معادل 1538 دلار و 75 سنت در بازارهای جهانی است.

نفت وست تگزاس اینترمدیت موسوم به نفت شیرین آمریکا (پایه آمریکا) برابر 88 دلار و 66 سنت در هر بشکه است.

همچنین نفت خام برنت در بازار نیویورک معادل 109 دلار در هر بشکه معامله شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز