خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خبر داد:

عدم تحقق 80درصدی بودجه دولت از محل فروش اموال مازاد دستگاههای اجرایی

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۲۵

برای بهره وری بالاتر از اموال مازاد دولت همه ساله در بودجه سالانه بخشی از درآمد دولت از محل فروش اموال مازاد دستگاههای اجرایی پیش بینی می شود در سالهای گذشته تنها7 تا 20درصد از درآمد های پیش بینی شده محقق شده است.

بیش از 80درصد بودجه دولت از محل فروش اموال مازاد دستگاههای اجرایی در سالهای گذشته محقق نشده است.

مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اعلام مطلب فوق از عدم تحقق بیش از 80درصد منابع بودجه ای دولت، از محل اموال مازاد دستگاههای اجرایی در سالهای گذشته خبر داده است.

اردشیر محمدی با اشاره به ضرورت استفاده صحیح و بهینه از اموال دولت افزود: برای بهره وری بالاتر از اموال مازاد دولت همه ساله در بودجه سالانه بخشی از درآمد دولت از محل فروش اموال مازاد دستگاههای اجرایی پیش بینی می شود در سالهای گذشته تنها7 تا 20درصد از درآمد های پیش بینی شده محقق شده است.

مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در توضیح علت عدم توفیق دستگاههای اجرایی در تبدیل اموال مازاد خود افزود: فروش اموال مازاد منقول و غیر منقول نیازمند تخصصی است که عموما سازمانها از آن برخوردار نیستند و با توجه به اینکه مسئولیت تعیین تکلیف اموال مازاد دولت بین دستگاههای اجرایی توزیع شده است موجب میشود که این مسئولیت بصورت جدی پیگیری نشود.

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیكی در ادامه افزود: سازمان اموال تملیکی تنها سازمان تخصصی در بدنه دولت است که تجربه،مکانیزم،قوانین و زیر ساختهای لازم برای تمرکز فروش اموال مازاد دولت را دارد، كه می تواند نقش موثری در این زمینه ایفا نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز