خبرگزاری کار ایران

ریس اتحادیه طلا وجواهر در گفتگو با ایلنا:

قیمت سكه 3 هزار تومان افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۶۱

رییس اتحادیه طلا وجواهر تهران از افزایش3 هزار تومانی قیمت سكه در روز جاری و تداوم كاهش قیمت طلا در بازار داخلی امروز خبر داد.

رییس اتحادیه طلا وجواهر تهران از افزیش3 هزار تومانی قیمت سكه در روز جاری و تداوم كاهش قیمت طلا در بازار داخلی امروز خبر داد.
احمد وفادار در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به افزایش بهای طلا در بازار جهانی اظهار داشت: علت اصلی كاهش قیمت طلا در بازار داخلی روند نزولی قیمت ارز و كاهش تقاضا بوده است.
وفادار تصریح كرد:ركود بازار طلا به خاطر ماه محرم و كاهش تقاضا در این ماه است.
رییس اتحادیه طلا وجواهر تهران ضمن نامشخص بودن قیمت طلا در ماه های آینده گفت: با اینكه قیمت جهانی طلا كاهش یافته و تقاضای داخلی نیز با كاهش روبرو بوده،قیمت سكه طرح جدید امروز با 3هزار تومان افزایش مواجه بوده است.
وفادار در ادامه افزود: قیمت امروز طلای 18عیار 113 هزار و500 تومان است كه نسبت به دیروز مقداری كاهش داشته است وطی هفته‌های اینده نیز باتوجه به كاهش قیمت دلار در ایران این روند نزولی قیمت طلا ادامه خواهد داشت.
این فعال بازار طلا، قیمت سكه تمام بهار آزادی را 1 میلیون و115هزار تومان، نیم سكه بهار آزادی 558هزار تومان و ربع سكه بهار آزادی  281هزارتومان و قیمت سكه‌های یك گرمی را 168هزار تومان اعلام كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز