خبرگزاری کار ایران

نماینده شیراز در گفت‌وگو با ایلنا:

دولت نمی تواند به تنهایی بودجه پروژه‌ها را اولویت بندی کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۷

دولت برای تأمین 163 هزار میلیارد تومانی هزینه طرح‌های ماندگار نمی‌تواند بیش از 6 هزار میلیارد تومان از محل بودجه عمومی كشور استفاده كند/دولت باید لایحه اصلاحیه بودجه را به مجلس ارائه دهد تا تغییرات در هزینه به تصویب مجلس برسد.

عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اعلام این كه دولت نمی‌تواند بیش از 6 هزار میلیارد تومان از محل بودجه عمومی كشور برای تأمین 163 هزار میلیارد تومانی هزینه طرح های ماندگار استفاده كند، گفت: دولت باید لایحه اصلاحیه بودجه را به مجلس ارائه دهد تا تغییرات در هزینه به تصویب مجلس برسد.

جعفر قادری در گفت‌وگو با ایلنا،اظهار داشت: مشكلات ناشی از كاهش درآمدها و تأمین 25 درصد از بودجه عمرانی دولت باید لایحه اصلاحیه بودجه را به مجلس ارائه دهد تا تغییرات در هزینه به تصویب مجلس برسد.

نماینده مردم شیراز با تأكید بر این كه دولت صلاحیت لازم را برای اولویت بندی بودجه پروژه‌ها را ندارد، بیان داشت: باید مجلس در جریان این اولویت بندی قرار گیرد و آن را مورد بررسی قرار دهد.

به گفته وی، درمجموع با توجه به محدودیت‌های بودجه ای به نظر نمی رسد امسال از 40 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی بیش از 25 درصد آن تامین شود مشکلات ناشی از کاهش درآمدها شرایطی را به وجود آورده که دولت باید لایحه اصلاحیه بودجه را به مجلس ارائه دهد تا تغییرات در هزینه به تصویب مجلس برسد دولت معتقد است که این کار را در روند تخصیص انجام می دهد اما این زمانی قابل قبول است که دولت بخواهد برای همه پروژه‌ها یکسان عمل کند در شرایطی که دولت قصد اولویت‌بندی پروژه‌ها برای دریافت بودجه را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز