خبرگزاری کار ایران

با حضور احمدی‌نژاد صورت گرفت؛

بهره برداری از بخش گازی نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان

asdasd
کد خبر : ۳۵۲۷۵

نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان شامل دو واحد گازی با ظرفیت اسمی ۳۲۴ مگاوات و یک واحد بخار به ظرفیت ۱۶۰ مگاوات با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان در کیلومتر ۱۰ جاده سمنان-دامغان است.

با حضور رییس‌جمهور بخش گازی نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان با ظرفیت ۳۲۴ مگاوات به طور رسمی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا محمود احمدی‌نژاد پیش از ظهر امروز (سه شنبه)، در جریان سفر به استان سمنان، با حضور در محل نیروگاه سیکل ترکیبی سمنان، ضمن افتتاح رسمی این نیروگاه از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد و با توضیح متخصصان و دست اندرکاران در جریان چگونگی روند احداث و بهره برداری از این نیروگاه قرار گرفت.

نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان شامل دو واحد گازی با ظرفیت اسمی ۳۲۴ مگاوات و یک واحد بخار به ظرفیت ۱۶۰ مگاوات با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان در کیلومتر ۱۰ جاده سمنان-دامغان و در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار احداث شده است.

افزایش ظرفیت پست‌های برق موجود و بهبود کیفیت برق در نقاط مختلف استان، پایداری شبکه، کاهش خاموشی‌ها، کاهش تلفات برق در شبکه، تامین برق مطمئن و پایدار مورد نیاز استان در بخش صنعت وکشاورزی و افزایش آمادگی شبکه برق استان برای طراحی و ایجاد و اتصال طرحهای جدید صنعت برق از جلمه اهداف و دستاوردهای بهره برداری از این نیروگاه است.

همچنین با حضور رییس جمهور کلنگ آغاز توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان با سرمایه‌گذاری ۴ هزار میلیارد ریال زده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز