خبرگزاری کار ایران

احمدی؛ نماینده مخالف وزیر پیشنهادی ورزش:

سلطانی فر استقلال کامل فدراسیون‌ها را درنظر دارد

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۹۹

سلطانی فر استقلال کامل فدراسیون‌ها را درنظر دارد و برنامه ویژه‌ای نیز برای پیشکسوتان درنظر گرفته است.

ایلنا: احمدی(نماینده مهاباد) در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در جلسه امروز مجلس اظهار داشت: بر خود لازم می‌دانم که در ابتدا کشتار بی‌رحمانه مردم مصر، سوریه و کودکان کرد در سوریه توسط صهیونیست‌ها را تسلیت بگویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وی ادامه داد: انتخاب روحانی را به عنوان رئیس جمهور به محضر رهبری و شخص روحانی تبریک می‌گویم و برای کابینه ایشان در همه زمینه‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

احمدی درمورد سن و سال وزرای پیشنهادی گفت: اطمینان دارم که وزرا از لحاظ تجربه و ولایتمندی و پایبندی به نظام و هیچ شکی در اعتقادشان نیست. بنده با وزیر پیشنهادی مخالفتی ندارم اما بر اثر فشارهای مناطق کردنشین و اینکه با رای پنج، شش میلیونی هیچ جایگاهی در وزارتخانه‌ها نداشته‌اند، مجبور به مخالفت شده‌ام و امیدوارم که در آینده رئیس جمهور از نمایندگان ادواری برای پست‌های معاونت و معاونت وزیر نیز استفاده کند.

وی ادامه داد: باتوجه به مسئله ورزش و اهمیت آن برای جوانان باید در این مورد دقت کرد و به آقای سلطانی می‌گویم که استادیوم مهاباد که به حال خود‌‌ رها شده است را فراموش نکند.

وی ادامه داد: سلطانی فر استقلال کامل فدراسیون‌ها را درنظر دارد و برنامه ویژه‌ای نیز برای پیشکسوتان درنظر گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز