خبرگزاری کار ایران

فیاضی؛ نماینده مخالف با وزیر پیشنهادی علوم:

برنامه وزیر پیشنهادی؛ سكولاریسیم علمی در آموزش عالی ایجاد می‌كند

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۶۷

در ۵۲ بند ارائه شده توسط وزیر پیشنهادی برای توسعه آموزش عالی، اشاره‌ای به ارزش‌های الهی و معنویت دینی دانشجویان نشده است.

ایلنا: نماینده مخالف با وزیر پیشنهادی در حوزه علوم و تحقیقات، گفت: برنامه وزیر پیشنهادی به گونه‌ای است که یک نوع سکولاریسیم علمی در آموزش عالی کشور ایجاد شود که آغاز انحراف جدید در حوزه علمی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فیاضی، نماینده مخالف با وزیر پیشنهادی علوم و تحقیقات، ضمن بیان این مطلب افزود: موافق و مخالف یک وزیر براساس معیار و برنامه صحبت می‌کنند و من براساس برنامه؛ مواردی را از ۵۲ بند اعلام شده توسط وزیر پیشنهادی دارم.

وی با اینکه در ۵۲ بند ارائه شده توسط وزیر پیشنهادی برای توسعه آموزش عالی، اشاره‌ای به ارزش‌های الهی و معنویت دینی دانشجویان نشده است، گفت: ما در نظام جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم و با این برنامه نگرانی وجود دارد که یک نوع سکولاریسیم علمی در آموزش عالی کشور ایجاد شود که آغاز انحراف جدید در حوزه علمی شود.

نماینده نور و محمودآباد در مجلس همچنین تصریح کرد: دانشگاه‌ها مبدا تحول است و این برنامه میدان انحراف می‌شود و اگر مدیریت دانشگاه‌ها با معیارهای حرفه‌ای انتخاب نشود، مبنای ارزشی چه می‌شود؟ بی‌توجهی به مبنای ارزشی سرآغاز انحراف جدید در دانشگاه‌ها خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز