خبرگزاری کار ایران

قاضی پور در گفت‌وگو با ایلنا:

پشت قضایای بازار ارز کسانی هستند که به معیشت مردم آسیب می‌زنند

asdasd

قانون بد بهتر از بی قانونی است و از این لحاظ نیروی انتظامی باید وارد میدان شود و ناجا وظیفه دارد با عوامل تحریک کننده در بازار ارز و سکه برخورد کند.

ایلنا: نماینده ارومیه در مجلس نهم گفت: قانون بد بهتر از بی قانونی است و از این لحاظ نیروی انتظامی باید وارد میدان شود و ناجا وظیفه دارد با عوامل تحریک کننده در بازار ارز و سکه برخورد کند.

نادر قاضی پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با ورود نیروی انتظامی برای برخورد با اخلالگران بازار ارز گفت: ورود نیروی انتظامی برای کنترل بازار ارز و برخورد با اخلال گران مثبت است چرا که پشت این قضایا کسانی هستند که به مردم و معیشت مردم آسیب می زنند.

نماینده ارومیه ادامه داد: اگر پشت این قضایا اسراییل و آمریکا باشد نیروی انتظامی باید دخالت کند و اگر دخالت نکند ظلم به امنیت و آرامش مردم است.

وی افزود: به هر شکل در جریان تغییر و تحولات نرخ ارز سوء مدیریت ها نیز موثر است و باید بررسی شود که این کار را چه کسی می کند و این اوضاع را چه کسانی به وجود می آورند.

قاضی پور تاکید کرد: اشتباه است اگر با کسانی که سوء مدیریت آنها منجر به چنین وضعیتی شده است برخورد نشود و این بازار ملتهب باعث بشود که نخست وزیر ملعون رژیم صهیونیستی و مستکبران آمریکایی در ارتباط با بازار ارز سخن‌های سخنان نادرست بگویند.

وی با اشاره به اعتصاب بازار گفت: بازاریان کسانی هستند که از دهه چهل همراه با روحانیت بودند و در سخت ترین شرایط جنگ نیز با انقلاب و مردم همراه بودند و قطعا حساب بازاریان از اخلال گران ارزی جداست.

وی گفت: قانون بد بهتر از بی قانونی است و از این لحاظ نیروی انتظامی باید وارد میدان شود و ناجا وظیفه دارد با عوامل تحریک کننده در بازار ارز و سکه برخورد کند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز