خبرگزاری کار ایران

با امضای طوماری خطاب به نمایندگان مجلس اعلام شد:

مجلس به وزیر کار پیشنهادی دولت منتخب رای اعتماد دهد

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۹۲

چکیده:«جمعی از فعالان کارگری شهرستان نیشابور با امضای طوماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستند به وزیر پیشنهادی رئیس جمهور منتخب، دکتر علی ربیعی در سمت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رای اعتماد دهند.»

جمعی از فعالان کارگری شهرستان نیشابور با امضای طوماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستند به وزیر پیشنهادی رئیس جمهور منتخب، دکتر علی ربیعی در سمت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رای اعتماد دهند.

به گزارش ایلنا، در در این نامه که به امضای ۲۲۰ نفر از کارگران شهرستان نیشابور و هشت تشکل‌های رسمی کارگری از جمله شوراهای اسلامی کار، رسیده، آمده است: ما کارگران، واعضای شورای اسلامی کار شهرستان نیشابور ضمن تشکر از دکتر روحانی به سبب انتخاب وزیر پیشنهادی کارگران، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز می‌خواهیم که به دکتر علی ربیعی به دلیل سابقه کاری در امور کارگری به عنوان وزیر کار، تعاون ورفاه اجتماعی رای اعتماد دهند.

متن این نامه در ادامه می‌آید:
بسمه تعالی
ما اعضای شورا‌های اسلامی کار وکارگران شهرستان نیشابور ضمن تشکر از جناب آقای دکتر روحانی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در انتخاب آقای دکتر علی ربیعی به عنوان وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی، لذا از ریاست ونمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تقاضامندیم با رای اعتماد خود، ما کارگران را مورد لطف وعنایت خود قرار دهند.

همچنین جمعی از كارگران شهرستان اسلامشهر با امضای طوماری خطاب به دکتر حسن روحانی، از تصدی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط «علی ربیعی» حمایت کردند.

به گزارش ایلنا، در متن این نامه که به امضای ۳۰۰ نفر از کارگران و فعالان کارگری شهرستان اسلامشهر رسیده، آمده است: اکنون که به حول وقوه الهی بارقه امیدی در دل امت شهید پرور ایران اسلامی با رای آگاهانه وصادقانه به دولت تدبیر وامید نوید فردایی شیرین وشکوفا را برای آحاد مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بالاخص کارگران پر توان میهن عزیزمان را می‌دهد، می‌رود با دستان توانای شما ریاست جمهور منتخب ناملایمات فراوان پیش رو، به امیدی فراگیر تبدیل شود.
در این نامه همچنین خطاب به رئیس دولت منتخب آمده است: از آنچایی که ایجاد زمینه بهینه سازی در امور مرتبط با تولید و کار می‌تواند با انتخاب وزیری آگاه و مدبر به شرایط حاکم تولیدی اقتصادی به منصه ظهور برسد بدینوسیله ما کارگران شهر تولید محور اسلامشهر از انتخاب برادر عزیزمان جناب آقای دکتر علی ربیعی را به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی حمایت می‌کنیم.
در بخش پایانی نامه جامعه کارگری اسلامشهر به دکتر روحانی آمده است: انتخاب شما از جامعه کارگری به عنوان وزیر پیشنهادی ومورد حمایت کارگران نشان از درایت واندیشمندی شما دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز