خبرگزاری کار ایران

كولیوند در گفت و گو با ایلنا؛

اصلاح قانون احزاب به انتخابات ریاست جمهوری نمی رسد

کد خبر : ۴۶۴۳۵

قانون احزاب سه فصل آن در كمیسیون به تصویب رسیده است/ سه فصل دیگر این قانون مانده كه در طول یك هفته نیم دیگر سه فصل دیگر هم در كمیسیون شوراها به تصویب خواهد رسید.

ایلنا: نایب رئیس كمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: بعید می دانم كه قانون احزاب در انتخابات ریاست جمهوری به اجرا درآید.

محمد جواد كولیوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با اصلاح قانون احزاب در كمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: قانون احزاب سه فصل آن در كمیسیون به تصویب رسیده است و سه فصل دیگر این قانون مانده كه در طول یك هفته نیم دیگر سه فصل دیگر هم در كمیسیون شوراها به تصویب خواهد رسید.

نماینده مردم كرج در مجلس خاطرنشان كرد:بعید می دانم كه قانون احزاب در انتخابات ریاست جمهوری به اجرا درآید.

عضو هیات رئیسه كمیسیون شوراها و امور داخلی تصرح كرد:سه فصل باقی مانده اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری بخش های مالی ارتباطات و برگزاری جلسات در سراسر كشور و خارج كشور هستند كه باید در طول یك هفته آینده به تصویب اعضای كمیسیون شوراها برسد.

نایب رئیس كمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس بیان كرد:سه فصل اول اصلاح قانون احزاب نیز در خصوص تشكیلات اولیه حزب و موسسین احزاب و افرادی كه منع دارند در تشكیل حزب و واژه های اصلی طبقه بندی داخل احزاب از جمله موا ردی است كه در كمیسیون به تصویب رسیده است.

 

 


 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز