خبرگزاری کار ایران

محمد صادقی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

میزان پرداخت عیدی به ۷ دهک آسیب‌پذیر شنبه مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۲۲۵۴

هنوز از لغو استیضاح وزیر کار و امور اجتماعی خبری منتشر نشده و این استیضاح به قوت خود باقی است/احتمالا شنبه میزان پرداخت عیدی به ۷ دهک مشخص می‌شود/ نشست بعدی مشترک دولت و مجلس بعداز ظهر شنبه برگزار می‌شود.

ایلنا: عضو هیات رئیسه مجلس گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان هیات دولت هنوز در میزان پرداخت عیدی به ۷ دهک آسیب پذیر جامعه  به توافق نرسیده‌اند.
شاهین محمد صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با استیضاح وزیر کار رفاه امور اجتماعی گفت: هنوز از لغو استیضاح خبری منتشر نشده و این استیضاح به قوت خود باقی است.
نماینده کازرون در خانه ملت با بیان این مطلب که نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان هیات دولت هنوز در میزان پرداخت عیدی به ۷ دهک پایین جامعه به توافق نرسیده‌اند، افزود: نمایندگان مجلس و دولت در نشست روز شنبه این موضوع را بررسی خواهند کرد و به توافقاتی دست خواهند یافت.
عضو هیات رئیسه مجلس بیان کرد: جلسه بعدی مشترک دولت و مجلس بعد از ظهر شنبه برگزار می‌شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: تمامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جزئیات توافقات نمایندگان مجلس در نشست مشترک با دولت قرار خواهند گرفت.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز