خبرگزاری کار ایران

منادی در گفت‌و‌گو با ایلنا؛

طرح استیضاح وزیر کار یکشنبه در صحن علنی بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۳۶

جدا شدن شستا از وزارت تعاون کار و امور اجتماعی به منزله گم شدن استکان و نیست بلکه همچون ماشینی می‌ماند که تنها قال پاق آن برای وزارت تامین اجتماعی باقی مانده است.

ایلنا: عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اگر تعداد امضا‌ها ی طراحان استیضاح از حد نصاب کمتر نشود؛ طرح استیضاح در روز یکشنبه در صحن علنی بررسی می‌شود.
علیرضا منادی سپیدان در گفت‌و‌گوبا خبرنگار ایلنا، در رابطه با استیضاح وزیر کار گفت: پوزیر کار به عنوان شخص مستقل از نمایندگان مجلس رای اعتماد گرفته است و باید مراقب همه سازمان‌ها و نهادهای زیر مجموعه خود باشد.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: شستا از مهم‌ترین شرکت‌های سرمایه گذاری کشور به شمار می‌رود که از دولت حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان طلب دارد و ۲۰ میلیون نفر نیز زیر مجموعه این شرکت هستند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: جدا شدن شستا از وزارت تعاون کار و امور اجتماعی به منزله گم شدن استکان و نیست بلکه همچون ماشینی می‌ماند که تنها قال پاق آن برای وزارت تامین اجتماعی باقی مانده است.
نماینده تبریز آذر شهر و اسکو در مجلس خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس برای انتخاب وزیر وقت گذاشته‌اند و وی را به عنوان تصدیگر پست وزارت تعاون کار و امور اجتماعی انتخاب کرده‌اند.
عضو هیات رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در پایان کار دولت قرار داریم استیضاح را قبول ندارم اما طرح استیضاح وزیر کار و امور اجتماعی در این دوره با دوره قبل فرق می‌کند چراکه در این دوره شیخ السلام از وزرای اقتصادی دولت به شمار می‌رود و میانجیگری‌ها نیز نمی‌تواند بر عدم اجرای طرح استیضاح مثمر ثمر واقع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز