خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی در گفت وگو با ایلنا خبر داد؛

در آستانه برگزاری اجلاس اسرائیل تهدید به حمله موشکی کرده بود

asdasd

مسئولان برگزاری کننده اجلاس در زمینه برگزاری اجلاس به کمیسیون امنیت ملی گزارش دهند/در آستانه برگزاری اجلاس ایران از سوی اسرائیل تهدید به حمله موشکی شد/ ارائه گزارش آمانو در زمان حضور سران اجلاس نم در تهران خود تهدیدی علیه ایران است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تهدیدات صهیونیست‌ها و غربی‌ها اجلاس با ضریب بالای امنیتی برگزار شد و برگزاری این اجلاس و حضور سران در ایران مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسرائیل بوده است.

مهدی دواتگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه در پایان تعطیلات مجلس مسئولان برگزار کننده اجلاس باید درراستا نحوه برگزاری اجلاس سران عدم تعهد به اعضا کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گزارش ارائه کنند، گفت: با توجه به تهدیدات صهیونیست‌ها و غربی‌ها اجلاس با ضریب بالای امنیتی برگزار شد و برگزاری این اجلاس و حضور سران در ایران مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسرائیل بوده است.

وی در ادامه افزود: ایران اسلامی همواره مورد تهدیدات کشورهای غربی قرار گرفته است و در آستانه زمان برگزاری اجلاس عدم تعهد نیز ازسوی اسرائیل تهدید به حمله موشکی شد که با قدرت نفوذ ایران و اکثر سران عدم تعهد در ایران حضور یافتند.

دواتگری تصریح کرد: ما باید قبول داشته باشیم که برخی ازکشورهای غربی و افراد در صدد این هستند که با برنامه ریزی‌هایی اجازه پیشرفت ایران اسلامی در هیچ یک از زمینه‌ها را ندهند و در این راستا همواره در هر زمینه‌ای کشورمان را مورد تهدیدات نظامی اقتصادی و سیاسی قرار می‌دهند.

نماینده عجب شیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارائه گزارش آمانو در زمان حضور سران کشورهای عضو عدم تعهد در ایران مقایر روابط دیپلماتیک است گفت: ارائه گزارش آمانو در زمان حضور سران اجلاس نم در تهران خود تهدیدی علیه ایران است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص ارائه گزارش آمانو گفت: همه کشورهای عضو آژانس هسته‌ای و شورای امنیت می‌دانند که مواضع ایران کاملا شفاف و واضح است و مقام معظم رهبری نیز در نشست سران اجلاس نم به این موضوع اذعان داشتند که ایران به دنبال فن آوری هسته‌ای است و این فن آوری را برای همگان قبول دارد و داشتن تسلیحات هسته‌ای را برای هیچ کشوری نمی‌پسندد و این موضع گیری رهبر انقلاب حاکی از سیاست شفاف جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

دواتگری با بیان این مطلب که مقامات ایران اسلامی از توسعه فن آوری هسته‌ای چه در ایران و چه در کشورهای توسعه یافته همه ملت‌ها استقبال می‌کنند اظهار داشت: کشورهای غربی مواضع روشن و شفاف ایران را تهدید محسوب می‌کنند وبا ارائه گزارش‌های غیر واقعی به دنبال تضعیف ایران در صحنه‌های بین المللی است.

نماینده عجب شیر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسئولان ایرانی هیچ زمانی نباید میز مذاکره را‌‌ رها کنند و در این مذاکرات است که می‌توانند کشورهای غربی را متقاعد کنند که ایران هیچ‌گاه به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز