خبرگزاری کار ایران

لاهوتی هشدار داد؛

دولت مجوز اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را ندارد

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۳۵

آنهایی که در تهران نشسته‌اند و برای مردم فکر می‌کنند از اوضاع اقتصادی و وضعیت مردم در روستا‌ها اصلا خبر ندارند/با توجه به شرایط اقتصادی، اجرای فاز دوم هفدمندی به مصلحت نیست.

سخنگوی کمیسیون عمران در خانه ملت گفت: اگر دولت بخواهد بدون توجه به قوانینی که در مجلس به تصویب رسیده فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را اجرا کند مجلس با استفاده از ابزارهایی که دارد جلوی اجرا را خواهد گرفت و در این زمینه ورود خواهدکرد.

مهرداد بائوج لاهوتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با احتمال اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: دولت با توجه به تصویب منع اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و تایید شورای نگهبان به هیچ عنوان نمی‌تواند فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را در کشور اجرا کند.


وی افزود: دولت اگر هم در نظر دارد فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را در کشور اجرایی کند می‌بایست به مجلس لایحه ارائه کند و یا اینکه در بودجه سالیانه کشور منبعی برای اجرای فاز دوم در نظر گیرد و هر عددی را که نمایندگان برای اجرای فاز دوم پذیرفتند و تصویب کردند به میزان‌‌ همان عدد فاز دوم را اجرایی کند.

نماینده لنگرود در بهارستان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی که بر کشور حاکم است به مصلحت جامعه و مردم نیست که فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرایی شود.

عضو مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به نظرمن آنهایی که در تهران نشسته‌اند و برای مردم فکر می‌کنند از اوضاع اقتصادی و وضعیت مردم در روستا‌ها اصلا خبر ندارند که در چه شرایطی به سر می‌برند.

این نماینده مجلس در ادامه اضافه کرد: اگر دولت بخواهد بدون توجه به قوانینی که در مجلس به تصویب رسیده فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را اجرایی کند مجلس با استفاده از ابزارهایی نظارتی که دارد جلوی اجرا را خواهد گرفت.

سخنگوی کمیسیون عمران در مجلس در پایان گفت: دولت می‌تواند حرف خود را در زمینه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بزند ولی باید برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها به مجلس لایحه ارائه کند و یا اینکه در بودجه سنواتی برای اجرا منابعی رادر نظر بگیرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز