خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون صنایع و معادن:

بیش از ۳۰ درصد جوانان همدان بیکار هستند

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۷۵

کارخانه ذوب آهن همدان تعطیل شده است/در رابطه با اشتغال جوانان اقدامات مناسبی در استان و شهرستان صورت نگرفته است/آمار طلاق و نزاع های قومی در این شهرستان و استان بالارفته است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نرخ بیکاری در استان همدان بالای 30درصد است و این امر باعث شده تا آمار طلاق و نزاع های قومی در این شهرستان و استان نیز بالا رود.

بهروز نعمتی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با فعالیت خود در حوزه انتخابیه گفت: در سرکشی به حوزه انتخابیه و دیداری که با مردم برگزار کردیم از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شدیم.

نماینده همدان در رابطه با اشتغال جوانان و مردم شهرستان حوزه انتخابیه خود نیز گفت: متاسفانه در رابطه با اشتغال جوانان اقدامات مناسبی در استان و شهرستان صورت نگرفته و امروز با مشکلات عدیده ای در این زمینه مواجه هستیم.


نعمتی بیان کرد: بیکاری در استان همدان بالای 30درصد است و این امر باعث شده تا آمار طلاق و نزاع های قومی در این شهرستان و استان نیز بالا رود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این مطلب که استان همدان تنها نیم درصد صنایع کل کشور را در اختیار دارد اظهار داشت:صنایعی که در استان همدان وجود دارند اکثرا فعالیت ندارند به گونه ای که کارخانه ذوب آهن این استان کاملا تعطیل شده است.


وی اضافه کرد: درصد صنایع فعال استان به زیر 50 درصد می رسد و این موضوع به کمبود نقدینگی صنایع مربوط می شود. متاسفانه سرمایه گذاری در استان و شهرستان اسد آباد متناسب با نیازها موجود نیست.

عضو فراکسیون رهروان در بهارستان گفت: رابطه مجمع نمایندگان استان همدان با استانداری یک رابطه مطلوب و مناسبی است و به دلیل این که وی به تازگی جایگزین استانداری قبلی همدان شده است فکر نمی کنم رئیس دولت بخواهد جابجایی در استانداری همدان انجام دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز