خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا تشریح شد؛

جزئیات حمله و توهین به طراح «طرح سوال از رئیس‌جمهور»

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۲۰

گروهی از افراد در جامعه هستند که فکر می‌کنند تها خودشان بصیرت دارند و همه چیز را می‌فهمند و حتی از ما می‌خواهند برای سوال از وزرا یا استیضاح از این افراد اجازه بگیریم.

محمد دامادی، یکی از طراحان سوال از رئیس جمهور در خانه ملت درباره حمله به وی در جریان نمازجمعه قائم شهر گفت: بعد از ظهر جمعه پس از اقامه نماز جمعه در مصلی قائم شهر،  نزدیک به 15 نفر از افرادی که فکر می‌کنند تنها خودشان معنای بصیرت را می فهمند، به علت پیگیری طرح سوال از رئیس جمهور به من توهین کردند.

محمد دامادی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا  در رابطه با توهین عده ای به وی در راستای طرح سوال از رئیس جمهور در مصلی قائم شهر گفت این افراد هر آنچه  که دوست داشتند به من گفتند که بیان برخی از این عبارات در رسانه‌ها امکان پذیر نیست.  افرادی که به من هجوم آورده بودند هرچه از دهانشان بر می آمد در مصلی قائم شهر نثارم کردند.

عضو کمیسیون عمران درخانه ملت تصریح کرد: گروهی از افراد در جامعه هستند که فکر می‌کنند تها خودشان بصیرت دارند و همه چیز را می فهمند و حتی از ما می‌خواهند برای سوال از وزرا یا استیضاح از این افراد اجازه بگیریم.

نماینده ساری در خانه ملت گفت: بار دیگر اعلام می کنیم که طراحان سوال پس از فرمان مقام معظم رهبری و تایید و تشویق مقام معظم رهبری بلافاصله منتفی شدن طرح سوال از رئیس جمهور را اعلام کردند. اما عده ای از ادامه دادن این موضوع  سود شخصی می‌برند.

دامادی در پایان خاطرنشان کرد: هجوم افراد با حضور و سکوت نیروهایی امنیتی که می بایست امنیت را در مصلی برقرار کنند و دخالت مردم ختم به خیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز