خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه خبر داد:

برای ارائه به موقع بودجه با معاون راهبردی رئیس‌جمهور جلسه داریم

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۷۸

نمی‌توانیم بدون توجه به نفت بودجه کل سال ۹۲ را تنظیم کنیم/ نمایندگان در نظر دارند میزان درآمدهای وابسته به نفت را کاهش دهند/ اعضای کمیسیون در راستای ارائه به موقع بودجه سال ۹۲ کل کشور با معاونت راهبردی ریاست جمهوری جلسه‌ای را بر گزار خواهند کرد.

سخنگوی کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌انضباطی مالی رئیس جمهور در دیر ارائه کردن بودجه سال ۹۲ کل کشور تبعاتی همچون تاخیر در شروع به کار پروژه‌ها،كاهش نظارت بر اقدامات دولت و دیگر موسسات و نهاد‌ها را در بر خواهد داشت.

غلام رضا کاتب در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با توجه به اینکه نمایندگان در نظر دارند وابستگی بودجه به نفت را کاهش دهند، گفت: به دلیل اینکه بودجه سالانه کشورمان بخش عمده‌اش بر پایه نفت بسته می‌شود و نمی‌توانیم بدون توجه به نفت بودجه کل سال ۹۲ را تنظیم کنیم تصمیم گرفتیم وابستگی به نفت را کم کنیم.

وی در ادامه افزود: نمایندگان در نظر دارند میزان درآمدهای وابسته به نفت را کاهش و بخش‌های دیگر درآمدی را افزایش دهند تا وابستگی بودجه کل سال ۹۲ کشور به نفت کاسته و با کسری بودجه همچون سالهای گذشته مواجه نشویم.

سخنگوی کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات در راستای ارائه به موقع بودجه سال ۹۲ کل کشور با معاونت راهبردی ریاست جمهوری جلسه‌ای را برگزار خواهند کرد و در این جلسه تاکید خواهند کرد که رئیس جمهور بودجه را به موقع به مجلس ارائه کند.

نماینده گرمسار در خانه ملت با بیان این مطلب که دیر ارائه کردن بودجه کل کشور به مجلس بی‌انضباطی مالی رئیس جمهور به شمار می‌رود، خاطر نشان کرد: بی‌انضباطی مالی رئیس جمهور در دیر ارائه کردن بودجه سال ۹۲ کل کشور تبعاتی همچون تاخیر شروع به کار پروژه‌ها وتاثیر کمتر نظارت براقدامات دولت و دیگر موسسات و نهاد‌ها و دیر ارائه شدن پروژه‌ها را در بر خواهد داشت.

کاتب در پایان تصریح کرد: اعضای کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس تمام تلاش خود را خواهند کرد تا رئیس جمهور بودجه سال ۹۲ کل کشور را به موقع به مجلس ارائه کند و امیدوارم که رئیس جمهور در سال پایانی خود بودجه کل کشور را به موقع به مجلس ارائه خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز