خبرگزاری کار ایران

طی نامه‌ای از سوی رییس‌جمهور؛

4 نماینده دولت برای پاسخ به سئوال از رئیس جمهور به مجلس معرفی شدند

کد خبر : ۱۳۸۲۸

نشست نمایندگان سوال کننده و نمایندگان دولت ساعت 14 فردا برگزار خواهد شد/فروزنده، حسینی، غضنفری و خلیلیان از نمایندگان رئیس جمهور هستند که می‌خواهند به سوالات نمایندگان پاسخ دهند.

سخنگوی کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس از معرفی 4 نماینده دولت برای پاسخ به طرح سوال نمایندگان خبر داد.

غلامرضا کاتب در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس طی نامه ای از رئیس جمهور درخواست کرده بود تا نمایندگان خود را برای بررسی سوالات نمایندگان مجلس به کمیسیون معرفی کند، گفت: رئیس جمهور 4 نفر از نمایندگان خود را برای پاسخگویی به طرح سوال نمایندگان در زمینه واردات گندم و مسائل ومشکلات بازار ارز به کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات معرفی کرد.


سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: فروزنده معاون رئیس جمهوری، حسینی وزیر اقتصاد و دارایی، غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت، خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی از نمایندگان رئیس جمهور هستند که می‌خواهند به سوالات نمایندگان پاسخ دهند.


نماینده گرمسار در مجلس شورای اسلامی گفت: نشست نمایندگان مجلس با نمایندگان دولت فردا ساعت 14 برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز