خبرگزاری کار ایران

در نامه‌ای خطاب به مجمع نمایندگان استان:

حمایت ۹ تشکل کارگری و کارفرمایی فارس از علی ربیعی

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۸۰

«در این نامه که به امضای ۹ تشکل عمده کارگری و کارفرمایی استان فارس رسیده است، علی ربیعی، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی «استاد دانشگاه آشنا به درد و آلام کارگران» معرفی شده است که در شرایط فعلی از وضعیت کار، کارگر و کارفرماو رفاه اجتماعی آگاه است.»

۹ تشکل کارگری و کارفرمایی در استان فارس با انتشار نامه‌ای خطاب به مجمع نمایندگان مردم استان فارس در مجلس، خواستار حمایت از وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این نامه که به امضای ۹ تشکل عمده کارگری و کارفرمایی استان فارس رسیده است، علی ربیعی، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی «استاد دانشگاه آشنا به درد و آلام کارگران» معرفی شده است که در شرایط فعلی از وضعیت کار، کارگر و کارفرماو رفاه اجتماعی آگاه است.
این تشکل‌های کارگری و کارفرمایی با اعلام اعتقاد کامل به توانایی‌های دکتر علی ربیعی در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسائل پیرامون این حوزه‌های مهم و تاثیرگذار بر این باورند که وزیر پیشنهادی رئیس جمهوری، فرهیخته‌ای است که با سابقه‌ای درخشان در مبارزات پیش از پیروزی انقلاب اسلامی اکنون با کوله باری از تجربه حاصل از سال‌ها تلاش و پژوهش توانایی به دست گرفتن سکان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را دارا می‌باشد.

متن کامل نامه ۹ تشکل کارگری و کارفرمایی استان فارس خطاب به مجمع نمایندگان مردم استان فارس در مجلس در ادامه می‌آید:

مجتمع نمایندگان محترم مردم شریف استان فارس در مجلس شورای اسلامی
با سلام و احترام
هماهنگونه که مستحضر هستید اکنون و در شرایطی که رئیس جمهور محترم وزرای پیشنهادی خود را جهت کسب رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی نموده است بی‌شک نمایندگان ارجمند مجلس شورای اسلامی نیک‌تر از هر کس می‌دانند که در شرایط فعلی وضعیت کار، کارگر و کارفرماو رفاه اجتماعی چگونه است.
در حال حاضر دکتر حسن روحانی با معرفی یک استاد دانشگاه آشنا به درد و آلام کارگران به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گام نخست را در تحقق وعده‌های خود مبنی بر مرتفع نمودن مشکلات معیشتی کارگران و بازنشستگان و ارتقا سطح رفاه عمومی اقشار مختلف اجتماع با تدبیر برداشته تا امید در دل هزاران هزار ایرانی همچنان زنده بماند.
تشکل‌های ذیل با اعتقاد کامل به توانایی‌های دکتر علی ربیعی در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسائل پیرامون این حوزه‌های مهم و تاثیرگذار بر این باور هستند که وزیر پیشنهادی رئیس جمهور محترم فرهیخته‌ای است که با سابقه‌ای درخشان در مبارزات پیش از پیروزی انقلاب اسلامی اکنون با کوله باری از تجربه حاصل از سال‌ها تلاش و پژوهش توانایی به دست گرفتن سکان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را دارا می‌باشد.
۱- خانه کارگر تشکیلات استان فارس
۲- کانون انجمن‌های صنفی کارگری کارگران ساختمانی سراسر کشور
۳- کانون انجمن‌های صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی استان فارس
۴- کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان فارس
۵- انجمن صنفی کارگران خبازی‌های شیرازی و حومه
۶- انجمن مدیران صنایع استان فارس
۷- انجمن صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی شیراز و حومه
۸- انجن صنفی انبوه سازان مسکن و ساختمان استان فارس
۹- کانون انجمن مدیران استان فارس

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز