خبرگزاری کار ایران

آخرین وزیر كار در دولت اصلاحات:

حمایت مجلس از ربیعی، كمك به بهبود بازار كار است

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۲۷

چکیده: «علی ربیعی گزینه‌ای مناسب برای هدایت این وزارتخانه است/ با توجه به ادغام سه وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در مقایسه با گذشته هم بر وظایف و هم بر مخاطبان این وزارتخانه افزوده شده است.»

آخرین وزیر كار و امور اجتماعی در دولت اصلاحات بابیان اینکه طیف گسترده‌ای از جامعه امروز ایران بطور مستقیم و غیر مستقیم از خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استفاده‌ می‌کنند، گفت: علی ربیعی گزینه‌ای مناسب برای هدایت این وزارتخانه است.

«ناصر خالقی» با اعلام این مطلب به ایلنا گفت: با توجه به ادغام سه وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در مقایسه با گذشته هم بر وظایف و هم بر مخاطبان این وزارتخانه افزوده شده است.
وی بابیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک وزاتخانه استراتژیک و مهم در حوزه‌های اقصادی و اجتماعی است، افزود: بعد از ادغام و شکل گیری وزارتخانه جدید خدمات تنظیم روابط کار، رفاهی و تامین اجتماعی و تعاونی‌های این ارگان دولتی بیش از پیش جنبه بینابینی پیدا کرده است.
آخرین وزیر کار کابینه اصلاحات همچنین در خصوص ویژگی‌های وزیر پیشنهادی کابینه گفت: تجربه و سوابق کاری و پژوهشی دکتر علی ربیعی نشان می‌دهد که وی برای اداره این وزارتخانه از بینش اجتماعی و اقتصادی لازم برخوردار است.
خالقی گفت: از مجموع برنامه‌های کاری وزیر پیشهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کابینه یازدهم خصوصا تاکید ایشان بر ضرورت حمایت از کار، کارگر، کارفرما و کارآفرین نیز چنین برداشت می‌شود که وی در صورت حمایت مجلس شورای اسلامی می‌تواند به شرایط نامساعد بازار کار کشور بهبود ببخشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز