خبرگزاری کار ایران

امیر دقیق احمدی:

اعتماد به ربیعی بهبود نابسامانی‌های اقتصادی و اجتماعی را تسریع می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۹۱

چکیده: «اصلاح اوضاع نابسامان اقتصادی فرآیندی زمانبر است و نباید انتظار داشت که با حضور آنی وزرا این مشکلات برطرف شود./ سوابق وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی کابینه یازدهم نشان می‌دهد که وی با محیط کار و مشکلات روابط کار آشناست.»

یک فعال بخش خصوصی می‌گوید: با حضور علی ربیعی در راس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌توان نسبت به بهبود فضای کسب و کار امیدوار بود.

«امیر دقیق احمدی» با اعلام این مطلب به ایلنا گفت: سوابق وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی کابینه یازدهم نشان می‌دهد که وی با محیط کار و مشکلات روابط کار آشناست.
وی با بیان اینکه در شرایط کنونی جای چنین فردی در عرصه مدیریت روابط کار کشور خالی است، گفت: آقای روحانی با معرفی دکتر ربیعی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی نشان دادند که به تخصص‌گرایی اعتقاد دارند.
به گفته این عضو هیات مدیره شرکت نیرو محرکه ایران خودرو، از آنجا که ترکیب اعضای کابینه به ویژه وزرای اقتصادی حاکی داشتن تجربه و تخصص است رای مثیت نمایندگان مجلس به اعضای کابینه می‌تواند بهبود نابسامانی‌های اقتصادی و اجتماعی را تسریع کند.
وی افزود: البته اصلاح اوضاع نابسامان اقتصادی فرآیندی زمانبر است و نباید انتظار داشت که با حضور آنی وزرا این مشکلات برطرف شود.
دقیق احمدی افزود: وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک نهاد استراتژیک است که می‌توان با مدیرت صحیح اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور را سر و سامان دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز