خبرگزاری کار ایران

هوشمند صفایی:

معرفی ربیعی به مجلس نشان از تدبیر رئیس جمهوری دارد

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۶۶

چکیده: «پس از ادغام سه وزارت‌خانه کار و امور اجتماعی، تعاون و رفاه، وزارتخانه‌ای استراتژیک به وجود آمده است./ اداره این دستگاه مهم دولتی نیازمند حضور فردی مجرب و متخصص مانند دکتر ربیعی است.»

یک کار‌شناس مسائل کار و تعاون معتقد است، علی ربیعی بهرتین گزینه ممکن برای حضور در وزارت‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

«هوشمند صفایی» با اعلام این مطلب به ایلنا گفت: علی ربیعی یکی از چهره‌های شناخته شده انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در عرصه کار و اشتغال است.
مدیرکل پیشین کار و امور اجتماعی فارس و لرستان بابیان اینکه پس از ادغام سه وزارت‌خانه کار و امور اجتماعی، تعاون و رفاه، وزارتخانه‌ای استراتژیک به وجود آمده است، گفت: اداره این دستگاه مهم دولتی نیازمند حضور فردی مجرب و متخصص مانند دکتر ربیعی است.
مشاور پیشین وزیر تعاون همچنین با بیان اینکه وزارت کنونی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سه حوزه اقتصادی، رفاه اجتماعی و تعاون فعالیت می‌کند، گفت: این سه بخش ارتباط نزدیک با یکدیگر دارند و درصورت مدیرت صحیح می‌توانند باعث رشد اشتغال و بهبود اوضاع اجتماعی کشور بشوند.
وی با تاکید بر اینکه علی ربیعی برای اداره چنین وزارتخانه استراتژیکی دارای تجربه و توانایی کافی است، گفت: رئیس جمهور با معرفی وی به مجلس نشان داد که در تنظیم کابینه خود ‌‌نهایت تدبیر را به خرج داده است.
به گفته صفایی چنانچه نمایندگان مجلس با رای مثبت خود از این وزیر پیشنهادی دولت حمایت کنند می‌توان نسبت به بهبود شرایط کار و اشتغال و رونق تعاونی‌ها امیدوار بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز