خبرگزاری کار ایران

با امضای طوماری خطاب به روحانی اعلام شد:

كارگران پاكدشتی از وزیری كه تولید را نجات دهد حمایت می‌كنند

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۴۳

«برای جلوگیری از افزایش بیکاری جوانان، جامعه کارگری از شما انتظار دارد فردی را برای تصدی‌گری وزارت خانه مهمی همانند تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر بگیرید تا بتواند برای نجات تولید و بیکاری کارگران درمانی موثر داشته باشد.»

جمعی از کارگران شاغل و بازنشسته شهرستان پاکدشت تهران از تصدی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط دکتر علی ربیعی، حمایت کردند.

به گزارش ایلنا، در این طومار که به امضاء ۱۸۰ نفر از کارگران واحد‌های تولیدی و جمعی از نمایندگان تشکلات فعال کارگری همانند خانه کارگر، انجمن صنفی کارگران ساختمانی، کانون بازنشستگان و... رسیده، خطاب به دكتر روحانی آمده است: امیدواریم چرخه تولید و اشتغال کشور با دستان توانمند شما و همکارانتان به حرکت در آید، تولید که چندین سال است به سبب ناکار آمدی برخی مسئولان بی‌رمق شده وکارگران آن بیکار شده‌اند.
در ادامه این نامه این کارگران یاد آور شده‌اند؛ برای جلوگیری از افزایش بیکاری جوانان، جامعه کارگری از شما انتظار دارد فردی را برای تصدی‌گری وزارت خانه مهمی همانند تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر بگیرید تا بتواند برای نجات تولید و بیکاری کارگران درمانی موثر داشته باشد.
در بخش پایانی این نامه کارگران با اشاره به تعطیلی گسترده واحد‌های تولیدی از رئیس دولت منتخب درخواست کرده‌اند: فردی را که پیشنهاد جامعه کارگری است برای تصدی‌گری وزارت خانه تعاون کار و رفاه اجتماعی در نظر بگیرید چون این فرد از نزدیک بیکاری کارگران را لمس و تعطیلی هزاران واحد تولیدی را درک کرده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز