خبرگزاری کار ایران

معاون اول قوه قضاییه از مراجع اهل سنت درخواست کرد:

سلفی‌ها و تکفیری‌ها را تحریم کنید

کد خبر : ۸۴۸۶۹

امروز نظام سلطه با راه اندزی جریان‌های وهابیت، سلفی و تکفیری بزرگترین دردسرهای دنیای اسلام را بوجود اورده اند به طوری که امروز در تمامی فسادهای منطقه دست دارند.

ایلنا: معاون اول قوه قضاییه از مراجع اهل سنت درخواست کرد تا به تحریم سلفی‌ها و تکفیری‌ها بپردازند و تصریح کرد:از اهل سنت نیز می‌خواهیم که اعلام کنند این سلفی ها هیچ ارتباطی به دین اسلام و قرآن ندارند که اگر چینین کاری نکنند مطمئن باشند در آینده لطمات بزرگی از این جریان خواهند خورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم رییسی در نطق پیش از خطبه نماز جمعه به سالگرد شهدای هفتم تیر اشاره کرد و گفت: باید هر هفته و در هر نماز جمعه چهره نفاق و منافقین بر همگان روشن شود تا در آینده کشور از این جناح ضربه‌ای نخورد.

معاون اول قوه قضاییه مهمترین ویژگی منافقین را نادانی، عدم درک واقعیات و فسادانگیزی با شعار درستی و خدمت، خواند و گفت: متاسفانه در حال حاضر مفتی‌های پول‌پرست و دنیا دوست سلفی و تکفیری بر خلاف شرع،‌سنت و کتاب فتواهایی را بیان می‌کنند که خلاف تمام ارزش‌هاست و حتی خود بنده از بیان کردن این فتواها شرم دارم.

رییسی ادامه داد: به اعتقاد من این مفتیان دنیا پرست نقش مهمتری از سایرین در این جنایات دارند و باید به سزای اعمال خود در همین دنیا برسند.

وی همچنین به نقش نظام سلطه در جنایات علیه دنیای اسلام اشاره کرد و گفت: امروز نظام سلطه با راه اندزی جریان‌های وهابیت، سلفی و تکفیری بزرگترین دردسرهای دنیای اسلام را بوجود اورده اند به طوری که امروز در تمامی فسادهای منطقه دست دارند.

معاون اول قوه قضاییه از مراجع اهل سنت درخواست کرد تا به تحریم سلفی‌ها و تکفیری‌ها بپردازند و تصریح کرد: همان‌گونه که تشیع، جریان دست ساخته بهاییت را مورد تحریم شیعیان قرار داده بود از اهل سنت نیز می‌خواهیم که اعلام کنند این سلفی ها هیچ ارتباطی به دین اسلام و قرآن ندارند که اگر چینین کاری نکنند مطمئن باشند در آینده لطمات بزرگی از این جریان خواهند خورد.

رییسی همچنین از مراجع اهل سنت بابت اعلان محکومیت اهانت به ساحت مقدس حجربن عدی تشکر کرد.

وی به ادعای بی‌پایه و اساس حامیان حقوق بشر اشاره کرد و گفت: تعجب ما از این است که آنان حقوق بشر را فقط و صرفا در حمایت از مجرمان و متجاوزان می‌دانند و حقوق زیر پا رفته‌ی مظلومان هیچ توجهی ندارد و حتی مقابله با متجاوزان را خلاف حقوق بشر قلمداد می‌کنند و سوال من از این مدعیان این است که آیا دفاع از محرومان و مظلومان حقوق بشر نیست و ما با حمایت از اینان کاری جز حقوق بشر می‌کنیم؟

رییسی هچنین به اقدام بی‌شرمانه مدعیان حقوق بشر در جریان اهانت به پیامبر اسلام اشاره کرد و ادامه داد: آنان از این اقدام بی‌شرمانه به بهانه آزادی بیان حمایت می‌کنند ولی دست به قطع 17 کانال ماهواری‌های ایران می‌زنند چراکه از حقانیت برنامه‌های این رسانه‌ها به خشم آمده‌اند و از گرایش مردم به این برنامه ترسید‌ه‌اند.

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: این کارها چیزی جز رفتار دو‌گانه از دنیای غرب نیست و سوال من از این مدعیان این است که با کدام قانون و موازین از جنایات در بحرین، سوریه، مصر و سایر کشورهای اسلامی حمایت می‌کنند؟

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز